Η χρήση των κοινωνικών δικτύων και του νέφους (cloud computing) για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της μάθησης των μαθητών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο





Η χρήση των κοινωνικών δικτύων και του νέφους (cloud computing) για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της μάθησης των μαθητών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. (EL)

Τσοντάκης, Στυλιανός

aegean

Στον 21ο αιώνα από έρευνες είναι γνωστό πως οι τεχνολογίες της πληροφορίας και της επικοινωνίας και κοινωνικής δικτύωσης είναι δυνατό να χρησιμοποιηθούν ως αποτελεσματικά εργαλεία για τη βελτίωση των διδακτικών προσεγγίσεων και να ενισχύσουν δεξιότητες κριτικής σκέψης χρησιμοποιώντας online περιβάλλοντα (Haghparast et al., 2013). Τα κοινωνικά δίκτυα είναι ένας σχετικά νέος τρόπος επικοινωνίας και διαμοίρασης πληροφοριών (Poore, 2015). Το cloud computing μπορεί επίσης να βοηθήσει τα σχολεία να επιλύσουν μια σειρά προβλημάτων, όπως π.χ. τη μείωση του κόστους υποδομών, επιτρέποντας τη γρήγορη και αποτελεσματική επικοινωνία, την ασφάλεια και τη διαφύλαξη του ιδιωτικού βίου και διασφαλίζοντας την ευελιξία και την προσβασιμότητα (Alshuwaier et al., 2012). Το cloud computing συμβάλλει στην αύξηση του αριθμού των χρήσιμων υπηρεσιών που είναι τώρα διαθέσιμες στο διαδίκτυο και παρέχει μια σειρά από χρήσιμες υπηρεσίες στους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς, όπως η άμεση πρόσβαση σε διάφορες ακαδημαϊκές πηγές και ερευνητικές εφαρμογές. Επίσης επιτρέπει στο χρήστη να αποκτήσει πρόσβαση σε δίκτυα, servers, εφαρμογές και υπηρεσίες αποθήκευσης, από παντού. Επιπλέον ζητούμενο για το "Νέο Σχολείο", το Σχολείο του 21ου αιώνα, είναι στη διδασκαλία και μάθηση των μαθητών να εμπλέκονται καινοτόμες μέθοδοι διδασκαλίας για αποτελεσματική μάθηση σε τρεις βασικούς τομείς: 1) γνώση του περιεχομένου των αντικειμένων διδασκαλίας (Content knowledge), 2) ανάπτυξη ειδικών δεξιοτήτων για τη ζωή (Skills for everyday life) και 3) ψηφιακό γραμματισμό (Digital literacy). Δηλαδή, για να έχουμε επιτυχημένους πολίτες στο σημερινό κόσμο, οι μαθητές χρειάζεται να αποκτήσουν βασική γνώση και κατανόηση για τα αντικείμενα διδασκαλίας στο σχολείο, σε συνδυασμό με άλλες ικανότητες όπως η κριτική σκέψη, η επίλυση προβλημάτων, η δημιουργικότητα, η καινοτομία, η επικοινωνία και συνεργασία. Έτσι αυτή η διπλωματική αποβλέπει 1) στο σχεδιασμό και ανάπτυξη δραστηριοτήτων μάθησης που βασίζονται στην διερευνητική μέθοδο, για την ενίσχυση της κριτικής σκέψης των μαθητών και των δεξιοτήτων επικοινωνίας και διευθέτησης ζητημάτων, με τη χρήση κοινωνικών δικτύων και του νέφους και 2) στην αξιολόγηση αυτών των δραστηριοτήτων μάθησης σε συγκεκριμένες τάξεις.

masterThesis

social network (EL)
νέφος (EL)
education (EL)
κοινωνικά δίκτυα (EL)
εκπαίδευση (EL)
cloud computing (EL)


2018-02-08


2019-08-23T12:29:37Z

Σάμος




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.