Η μέθοδος SELFIE στον τομέα της εκπαίδευσης: έρευνα πεδίου στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
University of the Aegena   

Αποθετήριο :
Institutional Repository Hellanicus   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η μέθοδος SELFIE στον τομέα της εκπαίδευσης: έρευνα πεδίου στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση

Κορωναίου, Χριστίνα

Αλιβίζος, Λοΐζος Σοφός
Δάρρα, Μαρία
Τσιμπιδάκη, Ασημίνα

masterThesis

2019-06-02
2019-09-16T10:32:33Z

Τα σύγχρονα εκπαιδευτικά συστήματα καλούνται να αντιμετωπίσουν πολλαπλές προκλήσεις. Μεταξύ των προκλήσεων αυτών περιλαμβάνεται η ραγδαία τεχνολογική πρόοδος, η οποία έχει άμεσο αντίκτυπο στις διαδικασίες της μάθησης και της διδασκαλίας. Η ενσωμάτωση των τεχνολογικών και των ψηφιακών μέσων στην εκπαίδευση μπορεί να επιτευχθεί υπό την προϋπόθεση ότι οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές έχουν αναπτύξει επαρκείς ψηφιακές ικανότητες. Για την αξιολόγηση των ψηφιακών ικανοτήτων έχει προταθεί η μέθοδος SELFIE, η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες. Στην παρούσα εργασία αφού γίνει η βιβλιογραφική ανασκόπηση των προαναφερόμενων εννοιών θα ακολουθήσει έρευνα με ερωτηματολόγιο σε καθηγητές ώστε να διαπιστωθεί κατά πόσο η SELFIE είναι μια εύχρηστη ψηφιακή μέθοδος, και αποσκοπεί στη βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Teaching--Methodology
Educational technology
Education, Primary
Self-presentation

Εκπαιδευτικός
Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Μαθητής
Μέθοδος selfie
Ψηφιακές ικανότητες
Primary education
Educational
Selfie method
Student

Επιστήμες της Αγωγής - Εκπαίδευση με Χρήση Νέων Τεχνολογιών
Πανεπιστήμιο Αιγαίου - Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών - Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
aegean

Default License




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.