Κοινοποίηση native ads στα κοινωνικά δίκτυα: η περίπτωση των Facebook, Twitter και Instagram

This item is provided by the institution :
University of the Aegena   

Repository :
Institutional Repository Hellanicus   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Κοινοποίηση native ads στα κοινωνικά δίκτυα: η περίπτωση των Facebook, Twitter και Instagram

Στεριανέλης, Ταξιάρχης

Χαραλαμπίδης, Ιωάννης
Δρόσος, Δημήτρης
Λουκής, Ευριπίδης

masterThesis

2019
2020-01-13T08:29:48Z


Τo in-feed native ad ορίζεται ως branded content (προωθητικό περιεχόμενο) που τοποθετείται στη ροή του εκάστοτε social network και το οποίο έχει παρόμοιο format-design με αυτό ενός απλού ποστ ή ενός tweet. H μόνη διαφορά είναι η ένδειξη ότι πρόκειται για διαφήμιση. Η παρούσα έρευνα προσπαθεί να αποδείξει τη διαφορά που υπάρχει από κοινωνικό δίκτυο σε κοινωνικό δίκτυο, όσον αφορά την κοινοποίηση αυτών των διαφημίσεων. Πιο συγκεκριμένα, συγκρίναμε το Twitter, το Facebook καθώς και το Instagram σε τέσσερις παράγοντες όπου κατά τη διεθνή βιβλιογραφία δύνανται να επηρεάσουν τη συμπεριφορά των ατόμων στα ψηφιακά μέσα και στις διαφημίσεις τους (Ad skepticism, Persuasion Knowledge, Information Sharing ως κίνητρο χρήσης κοινωνικών δικτύων καθώς και το Medium Appeal ως κίνητρο χρήσης των κοινωνικών δικτύων). Τα αποτελέσματα της έρευνας που έγινε στο πλαίσιο της παρούσας εργασίας μας δείχνουν ότι δε δουλεύουν το ίδιο όλοι οι παράγοντες που μελετήθηκαν στα τρία δίκτυα.

Social media
Facebook (Electronic resource)
Internet marketing
Twitter
Instagram (Firm)
Internet advertising

κοινοποίηση διαφήμισης
διαφήμιση
κοινωνικά δίκτυα
twitter
facebook
native ads
instagram

Πανεπιστήμιο Αιγαίου - Πολυτεχνική Σχολή - Τμήμα Μηχανικών Οικονομίας και Διοίκησης
Τεχνολογίες και Διοίκηση Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων
aegean

Default License




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)