Ασφάλεια πλοίων στα αγκυροβόλια: η περίπτωση των δεξαμενόπλοιων

This item is provided by the institution :
University of the Aegena   

Repository :
Institutional Repository Hellanicus   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Ασφάλεια πλοίων στα αγκυροβόλια: η περίπτωση των δεξαμενόπλοιων
Ships safety at anchoring: the case of tankers

Μποσδελεκίδης, Γεώργιος

Νικητάκος, Νικήτας
Λιλας, Θεόδωρος
Κοτρικλα, Αννα

bachelorThesis

2019-10-30
2020-02-11T12:59:15Z

Μετά τις τρομοκρατικές επιθέσεις στους δίδυμους πύργους των Η.Π.Α. και του δεξαμενόπλοιου Λιμβούργου στην Υεμένη, ο ΙΜΟ έχει ορίσει ένα συμπληρωματικό κεφάλαιο στη Σύμβαση SOLAS, μέσω ενός παραρτήματος που ονομάζεται Κώδικας ISPS (Διεθνής Κώδικας για την Ασφάλεια των Πλοίων και Λιμενικών Εγκαταστάσεων), που αφορά την πρόληψη παρόμοιων συμβάντων στις θαλάσσιες μεταφορές. Ο Κώδικας ISPS αναγκάζει τα λιμάνια, τα πλοία και όλους τους οργανισμούς που εργάζονται στη ναυτιλιακή βιομηχανία να τηρούν αυστηρά μέτρα ασφαλείας. Αυτή η κατάσταση επηρεάζει τα εμπλεκόμενα μέρη με καλούς και κακούς τρόπους. Ο Κώδικας ISPS έχει και καλές επιπτώσεις, όπως η αύξηση του επιπέδου ασφαλείας, της αποτελεσματικότητας και της ανταγωνιστικότητας και κακές επιπτώσεις, όπως η αύξηση του ετήσιου κόστους, οι εργασίες διαχείρισης και η υψηλότερη επάνδρωση.  

Anchors
Shipping
Tankers

δεξαμενόπλοια
ασφάλεια
αγκυροβόλια
ships
safety
anchoring

Πανεπιστήμιο Αιγαίου - Σχολή Επιστημών της Διοίκησης - Τμήμα Ναυτιλίας και Επιχειρηματικών Υπηρεσιών
aegean

CC0 1.0 Παγκόσμια
http://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)