People with disabilities in the context of adult education

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο





Τα άτομα με ειδικές ανάγκες στο πλαίσιο της εκπαίδευσης ενηλίκων (EL)
People with disabilities in the context of adult education (EL)

Τσουλουφά, Φωτεινή

aegean

Special Education has always been an integral part of the whole educational process. Nowadays, at the present stage of seeking equal opportunities for education, co-education and equal participation of people with disabilities in Society, the existence of diverse pedagogical problems and the corresponding formation of emergent reflections on the ever-changing pedagogical reality reinforce the need for an interdisciplinary effort and collaboration to prevent and address learning difficulties and behavioral problems. With a view to the goals of Special Needs Education for children, adolescents and more specifically for adults, the purpose of this study is to investigate the views and attitudes of educators and trainers of adult education units in Chios. The ultimate goal is to draw on the findings of the study in education programs and to help strive for equal opportunities for education and training for this category of adults. The results of the survey show that all of the instructors interviewed stated that there is no specific training material to follow a common training course for trainees. Each teacher teaches based on his or her own personal notes, which, of course, are consistent with the overall curriculum of each educational unit and cover most of the educational needs.
Ο τομέας της Ειδικής Αγωγής ανέκαθεν, αποτελούσε αναπόσπαστο κομμάτι του συνόλου της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Στο σημερινό στάδιο της διεκδίκησης ίσων ευκαιριών εκπαίδευσης, συνεκπαίδευσης και ισότιμης συμμετοχής των ανθρώπων με ειδικές ανάγκες στην κοινωνία, η ύπαρξη ποικιλόμορφων παιδαγωγικών προβλημάτων και η ανάλογη διαμόρφωση αναφυόμενων προβληματισμών στη συνεχώς μεταβαλλόμενη παιδαγωγική πραγματικότητα ενισχύουν την αναγκαιότητα μιας διεπιστημονικής προσπάθειας και συνεργασίας για την πρόληψη και αντιμετώπιση των δυσκολιών μάθησης και των προβλημάτων συμπεριφοράς. Με γνώμονα τους στόχους της Εκπαίδευσης της Ειδικής Αγωγής σε παιδιά, εφήβους και πιο συγκεκριμένα στους ενήλικες, σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση των απόψεων και των στάσεων των εκπαιδευτών και εκπαιδευομένων των εκπαιδευτικών μονάδων ενηλίκων με ειδικές ανάγκες στη Χίο. Απώτερος σκοπός είναι τα ευρήματα της μελέτης να αξιοποιηθούν στα προγράμματα εκπαίδευσης και να βοηθήσουν τη προσπάθεια για τη διεκδίκηση ίσων ευκαιριών εκπαίδευσης και κατάρτισης αυτής της κατηγορίας των ενηλίκων. Από τα αποτελέσματα της έρευνας προκύπτει ότι το σύνολο των ερωτηθέντων εκπαιδευτών δηλώνει ότι δεν υπάρχει ένα συγκεκριμένο εκπαιδευτικό υλικό, σύμφωνα με το οποίο να ακολουθείται μια κοινή εκπαιδευτική πορεία εκμάθησης στους εκπαιδευομένους. Ο κάθε εκπαιδευτικός διδάσκει βασισμένος στις δικές του προσωπικές σημειώσεις, οι οποίες βέβαια συνάδουν με το γενικότερο πρόγραμμα σπουδών της κάθε εκπαιδευτικής μονάδας και καλύπτουν το μεγαλύτερο ποσοστό των εκπαιδευτικών αναγκών.

masterThesis

equal opportunities for education (EL)
ειδική αγωγή (EL)
ίσες ευκαιρίες εκπαίδευσης (EL)
συνεκπαίδευση (EL)
special education (EL)
co-education (EL)


2020-01-20


2020-03-30T10:02:35Z

Ρόδος




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.