δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Η διαδικασία αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας
(EL)
Αφουκατούδη, Αναστασία
aegean
Η επιτυχία ενός οργανισμού στο σύγχρονο κόσμο και συγκεκριμένα της σχολικής μονάδας, εξαρτάται άμεσα από τη δυνατότητα να βελτιώνεται και να εκσυγχρονίζεται (Δημητρίου & Κυριακίδης, 2007). Πιο συγκεκριμένα η αυτοαξιολόγηση ή εσωτερική αξιολόγηση, στοχεύει στη διαμόρφωση ενός πλαισίου δράσης από τις άμεσα εμπλεκόμενες-ενδιαφερόμενες ομάδες (εκπαιδευτικοί, μαθητές, γονείς μαθητών), το οποίο μακροπρόθεσμα θα επιφέρει αναβάθμιση-βελτίωση ή και κατάργηση πρακτικών με αποτέλεσμα τη βελτίωση των επιτευγμάτων των μαθητών/τριών. Βασικός σκοπός της αυτοαξιολόγησης είναι μια συνολική αξιολόγηση που διενεργείται από την ίδια τη μονάδα για σκοπούς βελτίωσής της. Σύμφωνα με τον MacBeth,2001: Rilley&MacBeth στα πλαίσια του συστήματος αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας συγκεντρώνονται τα επιτεύγματα, αλλά και οι αδυναμίες αυτής και διαφαίνεται αν έχει επιτύχει η σχολική μονάδα και γενικότερα το εκπαιδευτικό σύστημα από πλευράς μαθησιακών αποτελεσμάτων.
The success of an organization in the modern world and specifically the evaluation of a school unit is directly dependent on its ability to improve andmodernize its operation (Demetriou & Kyriakidis, 2007). In particular school self-evaluation or internal evaluation aims at forming a framework for action by the directly involved groups (teachers, pupils, pupils 'parents), which are interested in the upgrading-improvement or abolition of practices, which will improve pupils' achievements. The main purpose of self-assessment is an overall assessment carried out by the unit itself for the purpose of improving it. According to MacBeth, 2001: Rilley & MacBeth within the framework of the school self-evaluation system gathers the achievements but also the weaknesses of the school and shows whether the school unit and the educational system in terms of learning outcomes have been successful.
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.