Ίδρυση και ανάπτυξη διαδικτυακής επιχείρησης: μελέτη περίπτωσης

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πανεπιστήμιο Αιγαίου   

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Ίδρυση και ανάπτυξη διαδικτυακής επιχείρησης: μελέτη περίπτωσης

Αβραμιώτη, Θεοδώρα

Γκότσιας, Απόστολος
Κουφοδόντης, Νικόλαος

bachelorThesis

2020-08-27T12:18:03Z
2019-06-10

Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η κριτική διερεύνηση όλων των πτυχών μιας διαδικτυακής επιχείρησης, ιδιαίτερα τα χρόνια της κρίσης, ενώ ταυτόχρονα εξετάζεται μεμονωμένα η περίπτωση της ελληνικής διαδικτυακής επιχείρησης ‘Love for sugar’. Αρχικά αποσαφηνίζεται ο όρος ‘διαδικτυακή επιχείρηση’ και περιγράφονται τα βασικά χαρακτηριστικά της. Γίνεται αναφορά στις κύριες διαφορές μιας τέτοιου είδους επιχείρησης από ένα φυσικό κατάστημα και τονίζονται τα πλεονεκτήματα δημιουργίας της. Παράλληλα, αναλύονται τα μέσα και οι τρόποι με τους οποίους η χρήση νέων τεχνολογικών εξελίξεων θα καταστήσουν τις διαδικτυακές επιχειρήσεις πιο ανταγωνιστικές, όπως: • Η χρήση των κοινωνικών δικτύων για την προσέλκυση πελατών. • Η χρήση βίντεο για διάφορους σκοπούς, από το marketing μέχρι την κατάρτιση. • Η χρήση κινητών εφαρμογών για την προσέγγιση νέων πελατών. • Η χρήση του υπολογιστικού νέφους για την εξοικονόμηση χρημάτων και την αύξηση της παραγωγικότητας Επιπλέον, επιχειρείται η ανάλυση των σταδίων συγκρότησης μιας διαδικτυακής επιχείρησης και υπογραμμίζονται τα χαρακτηριστικά που την κάνουν να ξεχωρίσει από τους ανταγωνιστές της. Τέλος, γίνεται λεπτομερής περιγραφή της ελληνικής διαδικτυακής επιχείρησης ‘Love for Sugar’. Από οικονομικής άποψης, αναφέρεται τόσο το κόστος δημιουργίας της, όσο και τα κέρδη που αποφέρει, όπως αυτά απεικονίζονται με τη χρήση κατάλληλων στατιστικών πινάκων. Επισημαίνονται τα στοιχεία εκείνα που την κάνουν να ξεχωρίζει από παρόμοιες επιχειρήσεις, τα οποία την καθιστούν αγαπητή στο σύνολο των πελατών της ,τόσο των σταθερών, όσο και των περιστασιακών και των συστημένων. Έπειτα, εξετάζονται οι επικοινωνιακές σχέσεις της επιχείρησης με τους συνεργάτες και τους προμηθευτές της. Σε ένα τελικό στάδιο, παρουσιάζονται καινοτόμες ιδέες για περαιτέρω επέκταση και ανάπτυξη της επιχείρησης.  

Internet
Business

επιχείρηση
περίπτωσης
μελέτη
διαδίκτυο
internet

Πανεπιστήμιο Αιγαίου - Σχολή Επιστημών της Διοίκησης - Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
aegean

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.