Εξόρυξη εκπαιδευτικών δεδομένων και μαθησιακή αναλυτική: βιβλιογραφική επισκόπηση

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο





Εξόρυξη εκπαιδευτικών δεδομένων και μαθησιακή αναλυτική: βιβλιογραφική επισκόπηση (EL)

Φλώρου, Αλκινόη

aegean

Learning Management Systems are accessible from anywhere through Internet, so students can access their lessons from anywhere and engage in learning activities. The large amount of data created helps to improve all the involved parties learning experience. The amount of available data is enormous and traditional techniques can’t be used to process them. In recent years, the scientific community has focused on Educational Data Mining (EDM) and Learning Analytics (LA) to provide appropriate information on understanding the learning process. This study looks at recent applications of Educational Data Mining (EDM) and Learning Analytics (LA) and presents an overview of the available literature. This review attempts to update the list of available tools around the fields under consideration. Finally, the review reveals the three main trends that dominate surrounding Educational Data Mining and Learning Analytics. The tendency to promote in the educational community the introduction of concepts around the fields, tools and software that is constantly evolving and last but not least, the involvement of data which originate from students' basic feelings during the learning process.
Τα Συστήματα Διαχείρισης Μάθησης έχουν γίνει προσβάσιμα από οπουδήποτε μέσω του διαδικτύου, έτσι και οι μαθητές έχουν πρόσβαση στα μαθήματα τους από οπουδήποτε και εμπλέκονται σε δραστηριότητες μάθησης. Η μεγάλη ποσότητα δεδομένων που δημιουργείται βοηθά στη βελτίωση της μαθησιακής εμπειρίας των εμπλεκομένων. Ο όγκος των δεδομένων που διατίθενται σε αυτούς τους χώρους είναι τεράστιος και οι παραδοσιακές τεχνικές δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την επεξεργασία τους. Τα τελευταία χρόνια, η επιστημονική κοινότητα έχει εστιάσει την προσοχή της στην Εξόρυξη Εκπαιδευτικών Δεδομένων (ΕΕΔ) και τη Μαθησιακή Αναλυτική (ΜΑ) για την παροχή κατάλληλης πληροφόρησης ως προς την κατανόηση της μαθησιακής διαδικασίας. Αυτή η μελέτη εξετάζει τις πρόσφατες εφαρμογές της Εξόρυξης Εκπαιδευτικών Δεδομένων (ΕΕΔ) και της Μαθησιακής Αναλυτικής (ΜΑ) και παρουσιάζει μια επισκόπηση της διαθέσιμης βιβλιογραφίας. Στην παρούσα επισκόπηση επιχειρείται ενημέρωση του καταλόγου των διαθέσιμων εργαλείων γύρω από τα εξεταζόμενα πεδία. Τέλος, η επισκόπηση αποκαλύπτει τις τρεις κύριες τάσεις που επικρατούν γύρω από την Εξόρυξη Εκπαιδευτικών Δεδομένων και τη Μαθησιακή Αναλυτική. Την τάση να προωθήσουν στην εκπαιδευτική κοινότητα την εισαγωγή των εννοιών γύρω από τα πεδία, τα εργαλεία και το λογισμικό που συνεχώς εξελίσσεται και την εμπλοκή των δεδομένων, που προκύπτουν από τα βασικά συναισθήματα των μαθητών, κατά τη διάρκεια της μαθησιακής διαδικασίας.

masterThesis

ΜΑ (EL)
learning analytics (EL)
educational data mining (EL)
ΕΕΔ (EL)
βιβλιογραφική επισκόπηση (EL)
εξόρυξη εκπαιδευτικών δεδομένων (EL)
literature review (EL)
μαθησιακή αναλυτική (EL)
EDM (EL)
LAs (EL)


2019-03-06


2020-08-27T12:20:32Z

Σάμος




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.