Δημιουργία ταυτότητας τουριστικού προορισμού

This item is provided by the institution :
University of the Aegena   

Repository :
Institutional Repository Hellanicus   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Δημιουργία ταυτότητας τουριστικού προορισμού

Μπίνου, Φωτεινή Αλεξάνδρα

Γάκη, Ελένη
Σαλαμούρα, Μαρία
Χριστοφάκης, Εμμανουήλ

masterThesis

2021-09-28T05:09:22Z
2020-11-13

Στην παρούσα εργασία έχοντας ως μελέτη περίπτωσης το νησί της Λέρου γίνεται η προσπάθεια ορισμού της ταυτότητας προορισμού. Aρχικά γίνεται μια συνοπτική παρουσίαση του μάρκετινγκ προορισμού, της ταυτότητας προορισμού αλλά και του τουριστικού προϊόντος. Στη συνέχεια παρουσιάζεται η υφιστάμενη κατάσταση στο νησί της Λέρου, ώστε να εξαχθούν κάποια χρήσιμα συμπεράσματα. Τέλος, γίνεται η παρουσίαση των αποτελεσμάτων της πρωτογενούς έρευνας που έγινε με τη μορφή συνεντεύξεων σε φορείς του νησιού που σχετίζονται με τον τουριστικό τομέα είτε σε θέση αιρετών είτε σε θέση επιχειρήσεων.

Tourism
Place marketing
Branding (Marketing)

τουριστικός προορισμός
επωνυμία
ταυτότητα προορισμού
branding
destination branding
tourism

Πανεπιστήμιο Αιγαίου - Σχολή Επιστημών της Διοίκησης - Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
aegean
Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη - Executive MBA

http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
Αναφορά Δημιουργού - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)