Δημιουργία ταυτότητας τουριστικού προορισμού

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
University of the Aegena   

Αποθετήριο :
Institutional Repository Hellanicus   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Δημιουργία ταυτότητας τουριστικού προορισμού

Μπίνου, Φωτεινή Αλεξάνδρα

Γάκη, Ελένη
Σαλαμούρα, Μαρία
Χριστοφάκης, Εμμανουήλ

masterThesis

2021-09-28T05:09:22Z
2020-11-13

Στην παρούσα εργασία έχοντας ως μελέτη περίπτωσης το νησί της Λέρου γίνεται η προσπάθεια ορισμού της ταυτότητας προορισμού. Aρχικά γίνεται μια συνοπτική παρουσίαση του μάρκετινγκ προορισμού, της ταυτότητας προορισμού αλλά και του τουριστικού προϊόντος. Στη συνέχεια παρουσιάζεται η υφιστάμενη κατάσταση στο νησί της Λέρου, ώστε να εξαχθούν κάποια χρήσιμα συμπεράσματα. Τέλος, γίνεται η παρουσίαση των αποτελεσμάτων της πρωτογενούς έρευνας που έγινε με τη μορφή συνεντεύξεων σε φορείς του νησιού που σχετίζονται με τον τουριστικό τομέα είτε σε θέση αιρετών είτε σε θέση επιχειρήσεων.

Tourism
Place marketing
Branding (Marketing)

τουριστικός προορισμός
επωνυμία
ταυτότητα προορισμού
branding
destination branding
tourism

Πανεπιστήμιο Αιγαίου - Σχολή Επιστημών της Διοίκησης - Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
aegean
Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη - Executive MBA

http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
Αναφορά Δημιουργού - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.