Η εφαρμογή της διοίκησης μάρκετινγκ στις επισιτιστικές επιχειρήσεις, η περίπτωση του κλάδου της ζαχαροπλαστικής

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πανεπιστήμιο Αιγαίου   

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η εφαρμογή της διοίκησης μάρκετινγκ στις επισιτιστικές επιχειρήσεις, η περίπτωση του κλάδου της ζαχαροπλαστικής
The implementation of marketing management in food and beverage enterprices, the case of patisserie indestry

Σιάσιου, Αλεξάνδρα

Σαλαμούρα, Μαρία

bachelorThesis

2021-11-01T08:34:36Z
2016-09-25

Η παρούσα πτυχιακή εργασία με τίτλο "Η εφαρμογή της διοίκησης μάρκετινγκ στις επισιτιστικές επιχειρήσεις , η περίπτωση του κλάδου της ζαχαροπλαστικές" αναφέρεται στις σύγχρονες προκλήσεις της διοίκησης των επισιτιστικών επιχειρήσεων, όσο σε ελληνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο. Ο κλάδος της αρτοποιίας των τροφίμων στην Ελλάδα αριθμεί πάνω από 14.000 καταστήματα στα οποία απασχολούνται 60.000 - 65.000 άτομα. Σύμφωνα με τις καταγραφές το 90% των επιχειρήσεων αυτών είναι μικρές μονάδες στις οποίες απασχολούνται το πολύ μέχρι 5 άτομα. Την τελευταία πενταετία η αγορά της αρτοποιίας και της ζαχαροπλαστικής σημείωσε αρκετά μεγάλη πτώση. Ωστόσο για το 2016 υπάρχουν σημάδια ανάκαμψης στον κλάδο και συνεπώς και ευκαιρίες επένδυσης. Στο πρώτο κεφάλαιο, θα αναλύσουμε τις βασικές λειτουργίες των επισιτιστικών επιχειρήσεων αλλά και τον ρόλο του διευθυντή σε μια τέτοια επιχείρηση. Στο δεύτερο κεφάλαιο, θα επικεντρωθούμε στην διοίκηση των ανθρωπίνων πόρων. Πιο συγκεκριμένα, θα αναφερθούμε στις δεξιότητες και την εκπαίδευση που θα πρέπει να έχουν οι εργαζόμενοι αλλά και τον τρόπο με τον οποίο θα γίνει η προσέλκυση νέων εργαζομένων στην επιχείρηση. Στο τέταρτο κεφάλαιο, αναλύουμε το μείγμα μάρκετινγκ των επιχειρήσεων αλλά και τις μεθόδους που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι επιχειρήσεις για να προσελκύσουν πελάτες. Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται και στα συστήματα ασφάλειας και ποιότητας όπως το (HACCP). Το σύστημα HACCP (Ανάλυση Κινδύνων-Κρίσιμα Σημεία Ελέγχου) είναι ένα εξειδικευμένο σύστημα ελέγχου για τα τρόφιμα και αφορά την υγιεινή και την ασφάλεια των τροφίμων. Αυτό επιτυγχάνεται με τον εντοπισμό των σημείων εκείνων όπου μπορεί δυνητικά να εμφανιστεί κίνδυνος επιμόλυνσης του τροφίμου. Ο κίνδυνος μπορεί να είναι φυσικός, χημικός και βιολογικός. Τέτοια συστήματα πέραν του ότι προστατεύουν το προϊόν της επιχείρησης ευνοούν και το μάρκετινγκ καθώς η εταιρία νοιάζεται για την ποιότητα των υπηρεσιών της. Τέλος γίνεται αναφορά για την κατάσταση της αγοράς της ζαχαροπλαστικής και αρτοποιίας σε ευρωπαϊκό αλλά και διεθνές επίπεδο.

Hazard Analysis and Critical Control Point (Food safety system) (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh2001009897)
Marketing (URL: http://skos.um.es/unescothes/C02413)

επισιτισμός
συστήματα αυτοελέγχου
ζαχαροπλαστική
haccp
marketing
patisserie

Πανεπιστήμιο Αιγαίου - Σχολή Επιστημών της Διοίκησης - Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
aegean

Default License




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.