Ικανοποίηση πελατών από υπηρεσίες αεροδρομίων

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πανεπιστήμιο Αιγαίου   

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Ικανοποίηση πελατών από υπηρεσίες αεροδρομίων

Καβαξής, Ιμπραήμ

Παπαθεοδώρου, Ανδρέας

bachelorThesis

2021-09-24
2022-05-19T07:25:06Z

Η έννοια της ικανοποίησης των καταναλωτών έχει αποτελέσει αντικείμενο εμπειρικών δοκιμών για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα από την ποιότητα των υπηρεσιών και, ως εκ τούτου, έχει αναπτυχθεί πιο διεξοδικά. Οι πελάτες βιώνουν διάφορα επίπεδα ικανοποίησης ή δυσαρέσκειας μετά από κάθε υπηρεσία που παρέχεται, ανάλογα με το βαθμό που ικανοποιήθηκαν ή ξεπεράστηκαν οι προσδοκίες τους. Επειδή η ικανοποίηση είναι μια συναισθηματική κατάσταση, οι αντιδράσεις μετά την αγορά μπορεί να περιλαμβάνουν θυμό, δυσαρέσκεια, εκνευρισμό, ουδετερότητα, ευχαρίστηση ή απόλαυση. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση και ανάλυση της ικανοποίησης των πελατών/επιβατών από τις υπηρεσίες των αεροδρομίων. Για να πραγματοποιηθεί αυτός ο σκοπός παρουσιάζονται και αναλύονται έννοιες, όπως η ικανοποίηση των πελατών και παρεχόμενη ποιότητα των υπηρεσιών. Αυτό γίνετε μέσα από μια ποσοτική έρευνα με δείγμα 100 ατόμων οι οποίοι καλούνται να συμπληρώσουν ένα ερωτηματολόγιο απαντώντας ερωτήσεις σχετικά με τον βαθμό ικανοποίησής τους από τις υπηρεσίες ενός αεροδρομίου που επισκέφτηκαν πρόσφατα ή που πηγαίνουν συχνά. Οι ερωτήσεις αυτές έχουν να κάνουν με την άνεση και την αισθητική του χώρου του αεροδρομίου, την ευγένεια και εξυπηρέτηση του προσωπικού και την ταχύτητα της εξυπηρέτησης, την ασφάλεια του αεροδρομίου και τις εγκαταστάσεις που έχει το αεροδρόμιο.

Customer services
Consumers
Satisfaction
Airports

ικανοποίηση
αεροδρόμια
υπηρεσίες
satisfaction
airport
customer
satisfaction from airport services

aegean
Πανεπιστήμιο Αιγαίου - Σχολή Επιστημών της Διοίκησης - Τμήμα Οικονομικής και Διοίκησης Τουρισμού

Default License




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.