Επιλογή και εφαρμογή επιχειρησιακών στρατηγικών σε ξενοδοχειακές μονάδες πολυτελείας

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πανεπιστήμιο Αιγαίου   

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Επιλογή και εφαρμογή επιχειρησιακών στρατηγικών σε ξενοδοχειακές μονάδες πολυτελείας
Selection and implementation of business strategies in luxury hotel units

Παχνεβσκιϊ, Ανδριϊ

Σταυρινούδης, Θεόδωρος

bachelorThesis

2021-09-24
2022-05-19T07:25:50Z

Στην εποχή των ραγδαίων και τεράστιων αλλαγών που βιώνουμε, οι εταιρείες πρέπει να αλλάξουν μορφή και κατεύθυνση για να προσαρμοστούν στο έντονα ανταγωνιστικό επιχειρηματικό περιβάλλον. Προκειμένου οι εταιρείες να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, δεν μπορούν να δεχτούν παθητικά αλλαγές, αλλά θα πρέπει να είναι συμμετέχοντες, μέτοχοι, ακόμη και δημιουργοί αλλαγών. Με άλλα λόγια, οι ηγέτες είναι καλύτεροι από τους ακόλουθους και μπορούν να επιτύχουν αυτόν τον στόχο βυθίζοντας τον εαυτό τους στη διαδικασία στρατηγικού σχεδιασμού. Στην πραγματικότητα, η στρατηγική είναι η ικανότητα του ηγέτη να προβλέπει το μέλλον μπροστά από τους άλλους και να δημιουργεί προϊόντα και υπηρεσίες σχεδιασμένα να εκμεταλλεύονται τις μελλοντικές ευκαιρίες της εταιρείας. Εκτός από την εστίαση στην πρόβλεψη μελλοντικών συνθηκών, η δυνατότητα προσθήκης αξίας στους μετόχους, τους εργαζόμενους, τους ιδιοκτήτες, τους πελάτες και την κοινωνία στο σύνολό της είναι επίσης σημαντική. Αυτή η αξία μπορεί να σημαίνει την απόδοση του κεφαλαίου που επενδύουν οι μέτοχοι, το κέρδος του ιδιοκτήτη, την απόλυτη ικανοποίηση και την υπέρβαση των προσδοκιών των πελατών, διατηρώντας τους πιστούς. Ωστόσο, η συνεχής δέσμευση για καινοτομία και η ιδέα της αλλαγής δεν αποτελούν μέρος της καθημερινής δουλειάς ενός διευθυντή ξενοδοχείου. Η τρέχουσα εργασία στοχεύει να δείξει ποια βήματα πρέπει να γίνουν για την προσαρμογή των εταιρειών στις περιβαλλοντικές αλλαγές και την επένδυση των πόρων τους σε προϊόντα και υπηρεσίες συμβατά με μελλοντικές συνθήκες, με απώτερο στόχο την απόκτηση ενός βιώσιμου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Αυτή η διαδικασία απαιτεί ακριβή πρόβλεψη των μελλοντικών ταμειακών ροών και προσεκτικό σχεδιασμό των εσωτερικών διαδικασιών της εταιρείας για τη διασφάλιση της δημιουργίας προϊόντων και υπηρεσιών υψηλής ποιότητας και τη δημιουργία προστιθέμενης αξίας για όλους τους εμπλεκόμενους στην επιχείρηση. Με άλλα λόγια, απαιτεί προσεκτικό στρατηγικό σχεδιασμό και σωστή κατανομή των επιχειρηματικών πόρων. Σκοπός αυτής της έρευνας είναι να διερευνήσει τη δράση και τον στρατηγικό σχεδιασμό των πολυτελών ξενοδοχειακών μονάδων.

Hotels
Tourism
Strategy
Business

τουρισμός
ξενοδοχειακές μονάδες
επιχειρησιακές στρατηγικές
hotels
business strategies
tourism

aegean
Πανεπιστήμιο Αιγαίου - Σχολή Επιστημών της Διοίκησης - Τμήμα Οικονομικής και Διοίκησης Τουρισμού

CC0 1.0 Παγκόσμια
http://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.