Εκπαιδευτική εφαρμογή έκτακτης ανάγκης με την χρήση του Αpp Inventor

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πανεπιστήμιο Αιγαίου   

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Εκπαιδευτική εφαρμογή έκτακτης ανάγκης με την χρήση του Αpp Inventor
An educational emergency application with the use of App Inventor

Τσιάλος, Δημήτριος
Tsialos, Dimitrios

Παπασαλούρος, Ανδρέας
Καβαλλιεράτου, Εργίνα
Σταματάτος, Ευστάθιος

masterThesis

2022-06-07T13:00:58Z
2017-05-24

Για τον πλήρη κώδικα της εφαρμογής που υλοποιήθηκε, nowSOS, μπορείτε να αποστείλετε email στον δημιουργό.
Ο σκοπός υλοποίησης της παρούσας εργασίας είναι διπλός. Πιο συγκεκριμένα περιγράφεται : 1. το τεχνικό κομμάτι υλοποίησης μιας εφαρμογής για έξυπνες φορητές συσκευές με Android 2. διδακτική αξιοποίηση της εφαρμογής με την δημιουργία εκπαιδευτικού σεναρίου. Επιδίωξη της εφαρμογής είναι αρχικά να συνεισφέρει στις συνθήκες εντοπισμού σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης στην χώρα μας, χρησιμοποιώντας έξυπνες συσκευές όπως smartphone και tablet και τεχνολογίες αυτών. Η εφαρμογή αναφέρεται στην αποστολή σύντομου μηνύματος (Short Message Service, SMS) με προκαθορισμένο περιεχόμενο έκτακτης ανάγκης σε επαφή που επιλέγει ο χρήστης, ενσωματώνοντας και την στιγμιαία γεωγραφική τοποθεσία του χρήστη που ζητάει βοήθεια. Παράλληλα στοχεύει με την αξιοποίηση του εκπαιδευτικού σεναρίου,οι μαθητές να «μάθουν κάνοντας-learn by doing», το περιβάλλον οπτικού Προγραμματισμού App Inventor, που υλοποιήθηκε η εφαρμογή. Στο σενάριο εφαρμόσθηκε η μεθοδολογία Project Based Learning και βήματα αυτής για την επίτευξη των διδακτικών στόχων
The purpose of this paper is twofold. More specifically, it is described: 1. the technical implementation piece of an application for smart Android mobile devices 2. teaching the application by creating an educational scenario. The purpose of the application is initially to contribute to emergency situations in our country, using smart devices such as smartphones and tablets and their technologies. At the same time, it aims to use the educational scenario for students to "learn by doing", the Optical Planning Environment App Inventor, which implemented the application. In the scenario, the Project Based Learning methodology and its steps were implemented to achieve the learning objectives

Emergency management--Information technology
Android (Electronic resource)
Application software--Development (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh95009362)
Educational technology (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85041150)
Smartphones--Programming

Εφαρμογή έκτακτης ανάγκης
Εκπαιδευτικό σενάριο app inventor
Προγραμματισμός σε Android
Εκπαιδευτική τεχνολογία
Μάθηση με ανάπτυξη έργου
Educational computing
Educational technology
Emergency application
Project based learning
App inventor

Διδακτική Πληροφορικής και Επικοινωνιών
Πανεπιστήμιο Αιγαίου - Σχολή Θετικών Επιστημών - Τμήμα Μηχανικών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων
aegean

Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.