Review of Paraskevi Golia's Υμνώντας το έθνος. Ο ρόλος των σχολικών γιορτών στην εθνική και πολιτική διαπαιδαγώγηση, 1924-2010 [Praising the nation: The role of national day school commemorations in national and political-education policy, 1924-2010]

This item is provided by the institution :
Cultural and Intellectual History Society (CIHIS) - Historein   

Repository :
Historein  | ΕΚΤ eJournals   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Review of Paraskevi Golia's Υμνώντας το έθνος. Ο ρόλος των σχολικών γιορτών στην εθνική και πολιτική διαπαιδαγώγηση, 1924-2010 [Praising the nation: The role of national day school commemorations in national and political-education policy, 1924-2010] (EN)

Papandreou, Zeta G.

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Book Review (EN)

2014-12-02


Paraskevi Golia, Υμνώντας το έθνος. Ο ρόλος των σχολικών γιορτών στην εθνική και πολιτική διαπαιδαγώγηση 1924-2010 [Praising the nation: The role of national day school commemorations in national and political-education policy, 1924-2010], Thessaloniki: Epikentro, 2011, 445 pp (EN)


Memory (EN)

Ιστορείν

English

Cultural and Intellectual History Society (EN)


2241-2816
1108-3441
Historein; Τόμ. 14 Αρ. 2 (2014): Historein 14/2 (2014); 142-146 (EL)
Historein; Vol. 14 No. 2 (2014): Historein 14/2 (2014); 142-146 (EN)

Copyright (c) 2015 Zeta G. Papandreou (EN)
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)