Η ικανοποίηση των διευθυντών σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με την επάρκεια χρηματοδότησης των λειτουργικών δαπανών και συντήρησης των εγκαταστάσεων και των υποδομών των σχολείων

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η ικανοποίηση των διευθυντών σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με την επάρκεια χρηματοδότησης των λειτουργικών δαπανών και συντήρησης των εγκαταστάσεων και των υποδομών των σχολείων (EL)
Primary and secondary school principals' satisfaction with the adequasy of operational and maintainance funds for their schools (EN)

Αργυροπούλου, Ελευθερία
Γκαραβέλλας, Εμμανουήλ
Λιντζεράκου, Ελισσάβετ

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
ποσοτική (EL)
quantitative research (EN)

2021-12-16


Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει την ικανοποίηση των διευθυντών των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά με τη χρηματοδότηση των λειτουργικών αναγκών και δευτερευόντως με τη συντήρηση των εγκαταστάσεων και των υλικοτεχνικών υποδομών των σχολικών μονάδων, όπως αυτή διαμορφώθηκε μετά την επιβολή των οικονομικών μέτρων για την ανάκαμψη της χώρας από την πρόσφατη οικονομική κρίση. Για τη διερεύνηση υιοθετήθηκε η ποσοτική μεθοδολογία. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 852 διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης από όλη τη χώρα. Τα αποτελέσματα της έρευνας κατέδειξαν ότι ο βαθμός ικανοποίησης των διευθυντών –προϊσταμένων είναι μέτριος έως χαμηλός, αφού τα κονδύλια που διατέθηκαν ήταν ικανά να καλύψουν μόνον ένα μέρος των επειγουσών αναγκών λειτουργίας. Η σημασία της έρευνάς μας έγκειται στο γεγονός ότι προσπορίζει πρόσφατα και επίκαιρα στοιχεία από το πεδίο και αποπειράται να τεκμηριώσει με αυτά την μέχρι τώρα θρυλούμενη υποχρηματοδότηση των σχολικών μονάδων. (EL)
The purpose of this paper is to explore school principals’ satisfaction regarding the funding of operational and maintenance costs in their schools in the post-memoranda era, after the imposition of financial measurements. The study adopts a quantitative methodology design using a forced-answer questionnaire. The sample includes 852 Primary and Secondary school principals from all over Greece. The results indicate that the principals’ degree of satisfaction varies from medium to low because the allocated funds could partially cover only urgent needs. Variations have also been detected depending on respondents’ gender, type and level of school. The study offers updated and extensive evidence from the field in regard to the underfunding of schools. (EN)


λειτουργικές δαπάνες σχολικών μονάδων (EL)
οικονομική κρίση (EL)
δημόσια εκπαίδευση (EL)
Χρηματοδότηση σχολικών μονάδων (EL)
education (EN)
school operational costs (EN)
economic/financial crisis (EN)
principals’ satisfaction (EN)

Έρευνα στην Εκπαίδευση

Ελληνική γλώσσα

Ε.Π.Ε.Ε.Π. / Laboratory of Research in Pedagogy and Educational Practices (EL)


2241-7303
Έρευνα στην Εκπαίδευση; Τόμ. 10 Αρ. 1 (2021); 213-228 (EL)
Hellenic Journal of Research in Education; Vol. 10 No. 1 (2021); 213-228 (EN)

Copyright (c) 2021 ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΥ, ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΓΚΑΡΑΒΕΛΛΑΣ, ΕΛΙΣΣΑΒΕΤ ΛΙΝΤΖΕΡΑΚΟΥ (EN)
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.