Η Παιδαγωγική αξία της Ολυμπιακής Παιδείας

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η Παιδαγωγική αξία της Ολυμπιακής Παιδείας (EL)

Γεωργιάδης, Κωνσταντίνος
Μουντάκης, Κωνσταντίνος
Μακρής, Αλέξανδρος

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Peer-reviewed Article (EN)

2021-03-13


Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετηθεί εάν η Ολυμπιακή Παιδεία στηρίζεται στις ιστορικές και παιδαγωγικές βάσεις του Ολυμπισμού, αλλά και σε σύγχρονα εκπαιδευτικά συστήματα και αντιλήψεις. Ως όρος εμφανίστηκε στις αρχές της δεκαετίας του ’70. Ο σκοπός και οι στόχοι της πηγάζουν από τις αρχές του Ολυμπισμού και εκφράζεται μέσα από το τρίπτυχο παιδεία–αθλητισμός– πολιτισμός. Από τις αρχές της δεκαετίας του ’90, αρκετοί επιστήμονες και ερευνητές άρχισαν να παρουσιάζουν τις βασικές αρχές της Ολυμπιακής Παιδείας, στις οποίες υπάρχει μια γενικότερη ταύτιση στις ιδέες των περισσότερων εκφραστών της. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, η παιδαγωγική αξία της Ολυμπιακής Παιδείας έχει τα εξής χαρακτηριστικά: α) ο σκοπός και οι στόχοι της στηρίζονται στον Ολυμπιακό Χάρτη, στις ιστορικές βάσεις του Ολυμπισμού, λαμβάνοντας υπόψη το σύγχρονο τρόπο ζωής και τις κοινωνικές εξελίξεις, β) το περιεχόμενο προάγει τη διαθεματικότητα/διεπιστημονικότητα και γ) η διδακτική της προσέγγιση στηρίζεται σε ομαδο-συνεργατικά μοντέλα διδασκαλίας που ως χαρακτηριστικό έχουν τη βιωματική μάθηση. (EL)


Ελληνική γλώσσα

Πανελλήνιας Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Φυσικής Αγωγής» (Π.ΕΝ.Ε.Λ.Φ.Α.) (EL)


2241-925X
ΥΣΠΛΗΓΞ: Επιστημονικό Περιοδικό Φυσικής Αγωγής; Τόμ. 4 Αρ. 1 (2017): Πρωτότυπες εργασίες διπλής ομότιμης αξιολόγησης (double-blind peer review) (EL)
HYSPLEX: Hellenic Scientific Journal of Physical Education; Vol. 4 No. 1 (2017): Πρωτότυπες εργασίες διπλής ομότιμης αξιολόγησης (double-blind peer review) (EN)

Copyright (c) 2021 HYSPLEX (EN)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.