Exploring the parameters that define brand success in the Fast-Moving Con-sumer Goods (FMCG): A case study for a Greek food start-up business.

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Αποθετήριο ΔΙ.ΠΑ.Ε.
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2017 (EL)

Exploring the parameters that define brand success in the Fast-Moving Con-sumer Goods (FMCG): A case study for a Greek food start-up business.

Chatzigavriil, Styliani

Parameters
Branding
Success
Business
Fast moving consumer goods


Αγγλική γλώσσα

2017-05-31T06:47:22Z
2017-07-19T00:00:44Z
2017-05-31


free
Default License



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.