Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Αποθετήριο ΔΙ.ΠΑ.Ε.
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2012 (EL)
“CRM and social media” (EN)

Vlachostathis, Sotiris (EN)

Balabanis, George (EN)
Plakogiannaki, Emmanouela (EN)
Argouslidis, Paris (EN)
School of Economics, Business Administration and Legal Studies, Executive MBA (EN)

This study explains the role of social media as a solution to traditional Customer Relationship Management failures. Customer Relationship Management (CRM) concept as strategic marketing tool, is analysed. Accordingly, this study explains the role of social media in customer relationship management and the key reasons for integrating social media to CRM are explained. Then a case study is analyzed in order to see what are the implications of using social media in CRM and how this result in CRM failure. (EN)

masterThesis

Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδος (EL)
International Hellenic University (EN)

2012-01


School of Economics and Business Administration, Executive MBA programme (EN)



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.