Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκων Βιβλιοθηκών   

Αποθετήριο :
Αποθετήριο «Κάλλιπος»   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Εικονικοί Κόσμοι (EL)

Βοσινάκης, Σπυρίδων (EL)
Vosinakis, Spyridon (EN)

7 (EN)

2016-02-11T14:47:31Z
2016-02-11
2021-07-09T20:28:50Z


Στόχος του κεφαλαίου είναι να παρουσιάσει μια εκτεταμένη επισκόπηση του χώρου των Εικονικών Κόσμων, που αποτελούν το αντικείμενο αυτού του βιβλίου. Αρχικά αναφέρονται οι σύγχρονοι ορισμοί των εικονικών κόσμων και των σχετικών περιβαλλόντων και περιγράφονται αναλυτικά οι προσφερόμενες λειτουργίες τους. Επιπλέον, παρουσιάζονται οι δυνατοί χώροι εφαρμογής τους και οι ιδιαιτερότητές τους σε σχέση με άλλες σχετικές προσεγγίσεις. Στη συνέχεια γίνεται μια παρουσίαση και ιστορική αναδρομή της Εικονικής Πραγματικότητας και των στόχων της. Εξηγούνται βασικές έννοιες, όπως η παρουσία και η εμβύθιση, και περιγράφονται οι βασικές κατηγορίες υλικού. Αντίστοιχα, παρουσιάζεται η εξέλιξη των Εικονικών Κόσμων από πολυχρηστικά περιβάλλοντα βασισμένα στο κείμενο μέχρι τα σημερινά τρισδιάστατα περιβάλλοντα, καταλήγοντας στις σύγχρονες τεχνολογικές λύσεις και διαθέσιμες πλατφόρμες. Τέλος, αναλύεται η σημερινή κατάσταση ως προς την αποδοχή και χρήση των εικονικών κόσμων, τόσο γενικού τύπου όσο και κόσμων παιχνιδιού, και περιγράφονται οι μελλοντικές προοπτικές. (EL)

III. ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ::Τεχνολογία και επιστήμες μηχανικών::Μηχανική και τεχνολογία τηλεπικοινωνιών::Τεχνολογίες παγκόσμιου ιστού (EL)
I. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ::Επιστήμη υπολογιστών / Πληροφορική::Γραφικά και οπτικοποίηση (EL)
I. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ::Επιστήμη υπολογιστών / Πληροφορική::Βασικές αρχές συστημάτων (EL)
VI. ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΕΣ::Εκπαίδευση και επιστήμες της αγωγής::Εκπαιδευτική τεχνολογία::Εκπαίδευση υποβοηθούμενη από υπολογιστή (EL)
I. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ::Επιστήμη υπολογιστών / Πληροφορική::Διαχείριση πληροφορίας::Συστήματα πολυμέσων (EL)
I. MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE::Computer Science::Information Management::Multimedia Systems (EN)
VI. HUMANITIES AND ARTS::Education And Education Sciences::Educational Technology::Computer Assisted Education (EN)
I. MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE::Computer Science::Systems Fundamentals (EN)
III. ENGINEERING AND TECHNOLOGY::Technological Sciences And Engineering::Telecommunications Engineering And Technology::Web Technologies (EN)
I. MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE::Computer Science::Graphics And Visualization (EN)

ΕΙΚΟΝΙΚΟΙ ΚΟΣΜΟΙ (EL)
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ (EL)
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (EL)
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ (EL)
ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗ (EL)
ΓΡΑΦΙΚΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ (EL)
ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΜΕΣΑ (EL)
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ (EL)
ΣΥΝΘΕΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ (EL)
Computer Graphics (EN)
Computer Games (EN)
Cultural Heritage (EN)
Simulation (EN)
Social Media (EN)
Education (EN)
Animation (EN)
Virtual Reality (EN)
Virtual Worlds (EN)



ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ, ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΕ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ OPENSIMULATOR Virtual worlds
Δημιουργός: Βοσινάκης, Σπυρίδων, Vosinakis, Spyridon
Τύπος τεκμηρίου: Εκπαιδευτικό υλικό
Επιστημονικό πεδίο: Πληροφοριακά συστήματα, Γραφικά υπολογιστή και Σχεδιασμός με χρήση υπολογιστή, Εκπαίδευση, Επιστήμη πληροφόρησης, Μηχανική και συστήματα επικοινωνιών, Τηλεπικοινωνίες
Χρονολογία : 2016
Φορέας: Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκων Βιβλιοθηκών
Συλλογή: Αποθετήριο «Κάλλιπος»





*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.