This item is provided by the institution :
Hellenic Academic Libraries Link   

Repository :
Kallipos Repository   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών (EL)
Measuring client satisfaction (EN)

Κουλουριώτης, Δημήτριος (EL)
Μεταξάς, Ιωάννης (EL)
Koulouriotis, Dimitrios (EN)
Metaxas, Ioannis (EN)

7 (EL)

2023-05-12T18:56:16Z


Αναλύει τις διαδικασίες μέτρησης της ικανοποίησης των πελατών. Πιο συγκεκριμένα: εξετάζει την έννοια του πελάτη και της ικανοποίησης του και εξετάζει σχετικούς δείκτες. Τέλος, παρουσιάζει μεθόδους αξιολόγησης πελατών όπως: έλεγχοι προμηθευτών, δεδομένα παραπόνων, έρευνες εξυπηρέτησης πελατών, το μοντέλο SERVQUAL, το μοντέλο ACSI και το μοντέλο ECSI. (EL)
The chapter analyzes customer satisfaction measurement processes. More specifically: it examines the concept of customer satisfaction and examines relevant indicators. Finally, it presents customer evaluation methods such as supplier audits, complaint data, customer service surveys, the SERVQUAL model, the ACSI model and the ECSI model. (EN)




Μια ολιστική προσέγγιση για μια βιώσιμη πρακτική A holistic approach for a sustainable practice
Creator: Κουλουριώτης, Δημήτριος, Koulouriotis, Dimitrios, Μεταξάς, Ιωάννης, Metaxas, Ioannis
Item type: Educational material
Scientific field: Information science, Economics and Business, Engineering and Technology
Υear: 2023
Institution: Hellenic Academic Libraries Link
Collection : Kallipos Repository





*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)