Μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκων Βιβλιοθηκών   

Αποθετήριο :
Αποθετήριο «Κάλλιπος»   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών (EL)
Measuring client satisfaction (EN)

Κουλουριώτης, Δημήτριος (EL)
Μεταξάς, Ιωάννης (EL)
Koulouriotis, Dimitrios (EN)
Metaxas, Ioannis (EN)

7 (EL)

2023-05-12T18:56:16Z


Αναλύει τις διαδικασίες μέτρησης της ικανοποίησης των πελατών. Πιο συγκεκριμένα: εξετάζει την έννοια του πελάτη και της ικανοποίησης του και εξετάζει σχετικούς δείκτες. Τέλος, παρουσιάζει μεθόδους αξιολόγησης πελατών όπως: έλεγχοι προμηθευτών, δεδομένα παραπόνων, έρευνες εξυπηρέτησης πελατών, το μοντέλο SERVQUAL, το μοντέλο ACSI και το μοντέλο ECSI. (EL)
The chapter analyzes customer satisfaction measurement processes. More specifically: it examines the concept of customer satisfaction and examines relevant indicators. Finally, it presents customer evaluation methods such as supplier audits, complaint data, customer service surveys, the SERVQUAL model, the ACSI model and the ECSI model. (EN)




Μια ολιστική προσέγγιση για μια βιώσιμη πρακτική A holistic approach for a sustainable practice
Δημιουργός: Κουλουριώτης, Δημήτριος, Koulouriotis, Dimitrios, Μεταξάς, Ιωάννης, Metaxas, Ioannis
Τύπος τεκμηρίου: Εκπαιδευτικό υλικό
Επιστημονικό πεδίο: Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογία, Επιστήμη πληροφόρησης, Οικονομικά και Επιχειρήσεις
Χρονολογία : 2023
Φορέας: Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκων Βιβλιοθηκών
Συλλογή: Αποθετήριο «Κάλλιπος»





*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.