This item is provided by the institution :
Hellenic Academic Libraries Link   

Repository :
Kallipos Repository   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Ψηφιακό μάρκετινγκ (EL)
Digital marketing (EN)

Σαμαντά, Ειρήνη (EL)
Samanta, Irene (EN)

7 (EL)

2023-05-26T17:58:24Z


Στο 4ο κεφάλαιο εξετάζεται η επίδραση του ψηφιακού μάρκετινγκ, καθώς και των ψηφιακών καινοτομιών στις αγορές. Ορίζεται τι είναι Digital Marketing και ποιες οι μέθοδοί του. (EL)
Chapter 4 examines the impact of digital marketing as well as digital innovations on markets. It defines what Digital Marketing is and what its methods are. (EN)




Η επίδραση του Digital και του Social Media Marketing σε επιχειρήσεις και καταναλωτές The impact of Digital and Social Media Marketing on businesses and consumers
Creator: Samanta, Irene, Σαμαντά, Ειρήνη
Item type: Monograph
Scientific field: Information science, Marketing
Υear: 2023
Institution: Hellenic Academic Libraries Link
Collection : Kallipos Repository





*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)