Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκων Βιβλιοθηκών   

Αποθετήριο :
Αποθετήριο «Κάλλιπος»   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Ψηφιακό μάρκετινγκ (EL)
Digital marketing (EN)

Σαμαντά, Ειρήνη (EL)
Samanta, Irene (EN)

7 (EL)

2023-05-26T17:58:24Z


Στο 4ο κεφάλαιο εξετάζεται η επίδραση του ψηφιακού μάρκετινγκ, καθώς και των ψηφιακών καινοτομιών στις αγορές. Ορίζεται τι είναι Digital Marketing και ποιες οι μέθοδοί του. (EL)
Chapter 4 examines the impact of digital marketing as well as digital innovations on markets. It defines what Digital Marketing is and what its methods are. (EN)




Η επίδραση του Digital και του Social Media Marketing σε επιχειρήσεις και καταναλωτές The impact of Digital and Social Media Marketing on businesses and consumers
Δημιουργός: Samanta, Irene, Σαμαντά, Ειρήνη
Τύπος τεκμηρίου: Μονογραφία
Επιστημονικό πεδίο: Μάρκετινγκ, Επιστήμη πληροφόρησης
Χρονολογία : 2023
Φορέας: Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκων Βιβλιοθηκών
Συλλογή: Αποθετήριο «Κάλλιπος»





*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.