This item is provided by the institution :
Hellenic Academic Libraries Link   

Repository :
Kallipos Repository   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Το μάρκετινγκ των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης (EL)
Social Media Marketing (EN)

Σαμαντά, Ειρήνη (EL)
Samanta, Irene (EN)

7 (EL)

2023-05-26T18:00:38Z


Στο 5ο κεφάλαιο αναλύονται το Social Media Marketing και η σχέση του Digital Marketing με τα ΜΚΔ. Διερευνώνται τα ΜΚΔ ως εργαλεία μάρκετινγκ, αμφισβητώντας τις παραδοσιακές μεθόδους μάρκετινγκ και αντικαθιστώντας τα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης όσον αφορά τη δημιουργία εμπορικού σήματος. (EL)
Chapter 5 analyzes Social Media Marketing and the relationship between Digital Marketing and Social Media. Social Media are explored as marketing tools challenging traditional marketing methods and replacing traditional media in terms of branding. (EN)




Η επίδραση του Digital και του Social Media Marketing σε επιχειρήσεις και καταναλωτές The impact of Digital and Social Media Marketing on businesses and consumers
Creator: Samanta, Irene, Σαμαντά, Ειρήνη
Item type: Monograph
Scientific field: Information science, Marketing
Υear: 2023
Institution: Hellenic Academic Libraries Link
Collection : Kallipos Repository





*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)