Συμπεριφορά του καταναλωτή και Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκων Βιβλιοθηκών   

Αποθετήριο :
Αποθετήριο «Κάλλιπος»   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Συμπεριφορά του καταναλωτή και Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (EL)
Consumer behavior and Social Media (EN)

Σαμαντά, Ειρήνη (EL)
Samanta, Irene (EN)

7 (EL)

2023-05-26T18:04:35Z


Στο 7o κεφάλαιο εξετάζεται η Συμπεριφορά του Καταναλωτή σε σχέση με τα ΜΚΔ. Αναλύονται οι έννοιες της Συμπεριφοράς του Καταναλωτή και της Τμηματοποίησης της Αγοράς. Αναλύονται η επίδραση του μάρκετινγκ στους καταναλωτές, όπως και τα δεδομένα συμπεριφοράς των καταναλωτών. (EL)
Chapter 7 examines Consumer Behavior in relation to Social Media. The concepts of Consumer Behavior and Market Segmentation are analyzed. The impact of marketing on consumers as well as consumer behavior data are analyzed. (EN)




Η επίδραση του Digital και του Social Media Marketing σε επιχειρήσεις και καταναλωτές The impact of Digital and Social Media Marketing on businesses and consumers
Δημιουργός: Samanta, Irene, Σαμαντά, Ειρήνη
Τύπος τεκμηρίου: Μονογραφία
Επιστημονικό πεδίο: Μάρκετινγκ, Επιστήμη πληροφόρησης
Χρονολογία : 2023
Φορέας: Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκων Βιβλιοθηκών
Συλλογή: Αποθετήριο «Κάλλιπος»





*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.