This item is provided by the institution :
Hellenic Academic Libraries Link   

Repository :
Kallipos Repository   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Συμπεριφορά του καταναλωτή και Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (EL)
Consumer behavior and Social Media (EN)

Σαμαντά, Ειρήνη (EL)
Samanta, Irene (EN)

7 (EL)

2023-05-26T18:04:35Z


Στο 7o κεφάλαιο εξετάζεται η Συμπεριφορά του Καταναλωτή σε σχέση με τα ΜΚΔ. Αναλύονται οι έννοιες της Συμπεριφοράς του Καταναλωτή και της Τμηματοποίησης της Αγοράς. Αναλύονται η επίδραση του μάρκετινγκ στους καταναλωτές, όπως και τα δεδομένα συμπεριφοράς των καταναλωτών. (EL)
Chapter 7 examines Consumer Behavior in relation to Social Media. The concepts of Consumer Behavior and Market Segmentation are analyzed. The impact of marketing on consumers as well as consumer behavior data are analyzed. (EN)




Η επίδραση του Digital και του Social Media Marketing σε επιχειρήσεις και καταναλωτές The impact of Digital and Social Media Marketing on businesses and consumers
Creator: Samanta, Irene, Σαμαντά, Ειρήνη
Item type: Monograph
Scientific field: Information science, Marketing
Υear: 2023
Institution: Hellenic Academic Libraries Link
Collection : Kallipos Repository





*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)