Το παιχνίδι στον σχολικό αύλειο χώρο – απόψεις εκπαιδευτικών προσχολικής ηλικίας

Το παιχνίδι στον σχολικό αύλειο χώρο – απόψεις εκπαιδευτικών προσχολικής ηλικίας (EL)

Χατζοπούλου, ΧΡΥΣΟΥΛΑ Νικολάου

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Peer-reviewed Article (EN)

2021-01-12


Το θέμα που πραγματεύεται η παρούσα έρευνα είναι το παιχνίδι στον αύλειο χώρο του νηπιαγωγείου. Σκοπός της εργασίας είναι να διερευνηθούν οι απόψεις εκπαιδευτικών προσχολικής ηλικίας σχετικά με τη συμβολή του αύλειου παιχνιδιού στην ανάπτυξη των νηπίων. Ως εργαλείο για την υλοποίηση της έρευνας χρησιμοποιήθηκε η ημιδομημένη συνέντευξη, ενώ οι συμμετέχουσες ήταν εκπαιδευτικοί προσχολικής ηλικίας που υπηρετούν στον νομό Ροδόπης. Από την έρευνα αναδύθηκε η θετική άποψη των εκπαιδευτικών προσχολικής ηλικίας για το παιχνίδι στην αυλή του σχολείου καθώς θεωρούν ότι προσφέρει πολλαπλά οφέλη στους μικρούς μαθητές ενισχύοντας τη σωματική, συναισθηματική και κοινωνική τους εξέλιξη, ενώ παράλληλα τους βοηθά στην ανάπτυξη του γραπτού και προφορικού λόγου, στην κατανόηση μαθηματικών εννοιών, στη δημιουργική έκφραση, στην αλληλεπίδραση με το φυσικό περιβάλλον αλλά και στη χρήση των νέων τεχνολογιών. (EL)


Greek

DUTH (EL)


2732-7442
Κείμενα Παιδείας; Αρ. 1 (2021) (EL)
Texts in Education; No. 1 (2021) (EN)

Copyright (c) 2021 Texts in Education (EN)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)