A design-based approach to professional development: The need to see teachers as learners to achieve excellence in inquiry-based science education

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Κτίσις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2008 (EL)
A design-based approach to professional development: The need to see teachers as learners to achieve excellence in inquiry-based science education

Constantinou, Constantinos P.
Kyza, Eleni A.

Book Chapter

Teacher
Curriculum materials
Mathematics


Αγγλική γλώσσα

2008-12-01

2-s2.0-84892220182
978-140208826-1
10.1007/978-1-4020-8827-8_24
Beyond Knowledge: The Legacy of Competence: Meaningful Computer-based Learning Environments 2008, Pages 173-181

2019-07-12T10:30:01Z



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.