Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Cyprus University of Technology   

Αποθετήριο :
Ktisis   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



The impact of technology on buyer-seller interactions

Leonidou, Erasmia

conferenceObject

2024-05-28
2025-02-17T07:43:41Z


Modern civilized societies are characterized by innovation and rapid technological progress. Digitalization and staggering amounts of information have played a catalytic role in reshaping and reassessing the relationship between informed buyers and sellers. This article explores issues related to the evolving role of the sales force and the decision-making process through multiformat communication. In the same vein, this paper tries to shed light on the skills and competencies that salespeople need in their quest to achieve their goals, ensuring customer satisfaction and loyalty.

Social Sciences
Other Social Sciences

Other Social Sciences
Social Sciences
Personal selling
Sales management

EMAC Annual Conference

Αγγλική γλώσσα

53rd Annual EMAC Conference- European Marketing Academy, 28-31 May, 2024, Bucharest, Romania

Copyright © 2024 All Rights Reserved by European Marketing Academy
open




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.