Drivers and outcomes of an eco-friendly tourism attitude and behavior

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου   

Αποθετήριο :
Κτίσις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Drivers and outcomes of an eco-friendly tourism attitude and behavior

Kvasova, Olga
Leonidou, Leonidas C.
Coudounaris, Dafnis N.
Christodoulides, Paul

Χριστοδουλίδης, Παύλος

conferenceObject

2015-12-09T12:01:06Z
2015-01-30T07:47:33Z
2012


Coudounaris D.N., Leonidou L.C., Kvasova O., Christodoulides P. (2016) Drivers and Outcomes of an Eco-Friendly Tourism Attitude and Behavior. In: Plangger K. (eds) Thriving in a New World Economy. Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science. Springer, Cham

Social Sciences
Social and Economic Geography

Social and Economic Geography
Social Sciences
Εco-friendly tourism

AMS World Marketing Congress-Cultural Perspectives in Marketing

Αγγλική γλώσσα

AMS World Marketing Congress-Cultural Perspectives in Marketing, 2012, Atlanta, U.S.A., 28-1 September

none




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.