Το παρόν έργο παρουσιάζει μια σχεδίαση λογοτύπου με βάση την έρευνα δράσης. Για
την διεκπεραίωση του έργου αυτού χρησιμοποιήθηκε ένα υφιστάμενο λογότυπο ενός
εστιατορίου (τύπου ταχυφαγείου) και στη συνέχεια επανασχεδιάστηκε σε δύο στάδια,
ακολουθώντας τα βήματα της έρευνας δράσης. Το πρώτο κεφάλαιο, που είναι και η
εισαγωγή περιέχει δύο κύριες υποενότητες και αναλύεται το λογότυπο στην μια και η
έρευνα δράσης στο άλλο, όπως επίσης παρουσιάζεται και το αρχικό λογότυπο του
εστιατορίου. Έπειτα στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζεται και αναλύεται η
μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε και περιλαμβάνει τον σκοπό και τους στόχους της
έρευνας, τη μέθοδο με την οποία συλλέχτηκαν τα δεδομένα και η στρατηγική που
ακολουθήθηκε για να αναλυθούν. Στο τρίτο κεφάλαιο παρατίθεται η ανάλυση των
δεδομένων από τα δύο στάδια (Α και Β) και παρουσιάζονται τα δύο
επανασχεδιασμένα λογότυπα που προκύπτουν από τα στάδια Α και Β ανάλογα.
Τέλος, στο τέταρτο και τελευταίο κεφάλαιο του έργου είναι τα συμπεράσματα που
έχουν προκύψει από όλη αυτή τη διαδικασία, όπως επίσης και τα τρία λογότυπα
(αρχικό, λογότυπο Α σταδίου και λογότυπο Β σταδίου).
Completed
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Humanities and the Arts ▶ Arts (arts, history of arts, performing arts, music) Visual arts
(EN)
Έρευνα δράσης
Λογότυπο
Greek
Τμήμα Πολυμέσων και Γραφικών Τεχνών, Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Επικοινωνίας, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου