Η εν λόγω θεματική της πτυχιακής στοχεύει στην δημιουργία μιας οπτικής ταυτότητας που να εκφράζει, να μεταδίδει και να αναδεικνύει τα μοναδικά στοιχεία που προσφέρει το μεταπτυχιακό πρόγραμμα «ΜΑ Γραφιστική Επικοινωνία» του τμήματος Πολυμέσων & Γραφικών Τεχνών του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου. Αυτό, με τη σειρά του, θα πραγματοποιήσει το όραμα που μπορεί να εκπληρώσει μία οπτική ταυτότητα – να προσελκύσει υποψήφιους φοιτητές να προτιμήσουν το συγκεκριμένο πρόγραμμα παρα από άλλους ανταγωνιστικούς οργανισμούς/υπηρεσίες.
Στο αρχικό στάδιο του έργου είναι η καταγραφή και κάλυψη εύρους βασικών ορισμών από το τί είναι branding, το ρόλο του και τι επιδιώκει μέχρι το τί είναι εν τέλει το branding ανώτερης εκπαίδευσης. Επιπρόσθετα, θα επεξηγηθεί η έννοια και η φιλοσοφία που περικλείεται γύρω από τον όρο «Γραφιστική Επικοινωνία», της ονομασίας του μεταπτυχιακού προγράμματος του οποίου θα σχεδιαστεί η οπτική ταυτότητα.
Το πρακτικό κομμάτι αποτελεί τα βασικά στάδια σχεδιασμού μίας οπτικής ταυτότητας από την αρχή μέχρι την επιτέλεσή της: ιδεοθύελλα, βιβλιογραφική και οπτική έρευνα, δημιουργία ταυτότητας και τεχνικές εφαρμογής της σε ποικίλες καταχωρήσεις μέσα από διαδικασίες προσχεδίων, σκέψεων, πειραματισμών και ιδεών.
Completed
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Humanities and the Arts ▶ Arts (arts, history of arts, performing arts, music) Visual arts
(EN)
Μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών
Branding
Γραφιστική επικοινωνία
Greek
Τμήμα Πολυμέσων και Γραφικών Τεχνών, Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Επικοινωνίας, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου