Το Μουσείο αναμφίβολα αποτελεί κόσμημα πολιτιστικής κληρονομιάς κάθε λαού.
Μέσα από το Μουσείο φαίνεται η ταυτότητα και η κουλτούρα που διέπει ένα λαό και
αναπτύσσει στο κοινό το πνευματικό και μορφωτικό του υπόβαθρο. Η Κύπρος αν και
πλούσια σε ιστορία και πολιτισμό αντιμετωπίζει σημαντικό πρόβλημα με την
επισκεψιμότητα στο Kυπριακό Μουσείο (Αρχαιολογικό Μουσείο), το Μουσείο της χώρας
μας, και όχι από τουρίστες, αλλά από τους ντόπιους κατοίκους, όχι μόνο της Λευκωσίας,
αλλά και της Κύπρου γενικότερα. Σκόπος αυτής της εργασίας είναι ο σχεδιασμός
διαφημιστικής καμπάνιας για το Κυπριακό Μουσείο που θα έχει ως σκοπό την προσέλκυση
Κυπρίων πολιτών ηλικίας 18 με 35 ετών. Η πτυχιακή εργασία θα χωριστεί σε τρία μέρη.
Στο πρώτο μέρος θα μελετηθούν βασικές αρχές και θεωρίες σχετικά με τον ορισμό
της διαφήμισης όπως πρωτοτυπία, δημιουργικότητα, λειτουργικότητα καθώς και
σχολιασμός επιτυχημένων διαφημιστικών καμπανιών διαφόρων μουσείων που έγιναν στο
παρελθόν.
Στο δεύτερο μέρος θα συζητήσω την χρήση ημι-δομημένων ομάδων εστίασης
(focus groups), να συλλέξω τα στοιχεία που χρειάζονται για την περάτωση του έργου και
να πάρω απαντήσεις σε βάθος κάτι που δεν θα μπορούσε γίνει μέσω των ερωτηματολογίων.
Σκοπός των συνεντεύξεων είναι να μελετηθούν οι αντιλήψεις των νέων ηλικίας 18 με 35
ετών για το Κυπριακό Μουσείο, αλλά και οι απόψεις του προσωπικού του Μουσείου
σχετικά με την επισκεψιμότητα των Κυπρίων.
Στο τρίτο μέρος θα αναλύσω τα δεδομένα και θα υλοποιήσω την σχεδιαστική
καμπάνια βάση των αποτελεσμάτων που πήρα από τις ομάδες εστίασης, και θα την
επαναξιολογήσω, έτσι ώστε να εντοπιστούν λάθη που μπορεί να υπάρχουν και να
επανασχεδιαστεί.
Completed
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Humanities and the Arts ▶ Arts (arts, history of arts, performing arts, music) Visual arts
(EN)
Κυπριακό Μουσείο
Διαφημιστική καμπάνια
Πολιτιστική κληρονομιά
Μουσείο
Greek
Τμήμα Πολυμέσων και Γραφικών Τεχνών, Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Επικοινωνίας, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου