Εικονική πραγματικότητα στην αστρονομία

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου   

Αποθετήριο :
Κτίσις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Εικονική πραγματικότητα στην αστρονομία

Κλεάνθους, Μάριος

Μιχαήλ, Δέσποινα

bachelorThesis

2016-01-26T06:02:51Z
2014


Completed
H ιδέα του πολυσύμπαντος ή των πολλαπλών πραγματικοτήτων έχει γίνει το επίκεντρο για δεκαετίες. Η θεωρία λέει ότι το σύμπαν είναι μια προσομοίωση. Έτσι η χρήση της εικονικής πραγματικότητας (ΕΠ) δίνει τα απαραίτητα υλικά ώστε να λειτουργήσει ένας εικονικός κόσμος που θα μπορεί να δώσει ενθουσιασμό και φαντασία σε ένα χρήστη. Η εικονική πραγματικότητα είναι η πλέον σύγχρονη τεχνολογία η οποία προσομοιώνει υπαρκτά η μη περιβάλλοντα. Στόχος μου ήταν η ανάπτυξη εικονικού περιβάλλοντος μέσω του προγράμματος Unity και χρήση της τεχνολογίας Oculus Rift. Η μελέτη αυτή και η παρουσίαση της τελικής ιδέα ήταν η τεχνολογία αυτή αν θα μπορούσε να δώσει θετικά αποτελέσματα στην εκπαίδευση της αστρονομίας. Η σύγκριση της εκπαίδευσης μέσω OR και της παραδοσιακής διδασκαλίας μέσω Power Point μας έδωσε την πιο αποδοτική λύση στην έρευνα αυτή. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας το δείγμα χρηστών φαίνεται να δίνει καλύτερα αποτελέσματα στην εκπαίδευση με τον παραδοσιακό τρόπο ( Power Point) ενώ μεγάλη εντύπωση και ενθουσιασμό έδωσε η εικονική πραγματικότητα.


3D
Εικονική πραγματικότητα (ΕΠ)
Oculus Rift
Unity
Σύμπαν
Σύγχρονη τεχνολογία

Ελληνική γλώσσα

Τμήμα Πολυμέσων και Γραφικών Τεχνών, Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Επικοινωνίας, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου

Department of Multimedia and Graphic Arts
Faculty of Fine and Applied Arts

open
Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.