Σχεδιασμός πιλοτικής εφαρμογής πολυμέσων για το μελλοντικό μουσείο Α.Π.Ο.Ε.Λ.

This item is provided by the institution :
Cyprus University of Technology   

Repository :
Ktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Σχεδιασμός πιλοτικής εφαρμογής πολυμέσων για το μελλοντικό μουσείο Α.Π.Ο.Ε.Λ.

Χρυσάνθου, Χριστιάνα

Στυλιανού-Lambert, Θεοπίστη

bachelorThesis

2016-01-26T11:30:11Z
2014


Completed
Βασικός στόχος αυτής της πτυχιακής εργασίας είναι ο σχεδιασμός και η δημιουργία πιλοτικής εφαρμογής πολυμέσων, η οποία προορίζεται για το μελλοντικό μουσείο ποδοσφαιρικής ομάδας (Α.Π.Ο.Ε.Λ) στην Κύπρο. Οι χρήστες μέσω της αλληλεπίδραση με την εφαρμογή θα μπορέσουν να μάθουν πληροφορίες για την συγκεκριμένη ομάδα. Επίσης ακόμη ένας στόχος είναι κατά πόσο η λειτουργικότητα και η ευχρηστία της εφαρμογής ανταποκρίνεται στους χρήστες. Η διαδικασία ανάπτυξης αυτής της μελέτης διεκπεραιώθηκε σε τρία στάδια. Σε πρώτο στάδιο μελετήθηκαν υπάρχουσες εφαρμογές πολυμέσων που χρησιμοποιούνται σε μουσεία ανά τον κόσμο. Σε μια πρώτη φάση γίνεται εκτεταμένη ανασκόπηση βιβλιογραφίας σε προηγούμενες εφαρμογές πολυμέσων που έγιναν σε μουσεία. Σε δεύτερη φάση συνεχίζεται η ανασκόπηση βιβλιογραφίας σε αθλητικά μουσεία που είναι άλλοτε και ο σκοπός της παρούσας μελέτης. Επίσης γίνεται ιστορική αναδρομή στον όμιλο του Α.Π.Ο.Ε.Λ. από το ξεκίνημα του έως και σήμερα. Παράλληλα σε αυτό το στάδιο πραγματοποιήθηκε η συνέντευξη με τον επιχειρησιακό διευθυντή για την καταγραφή των αναγκών και επίσης έγινε συζήτηση για το τελικό προϊόν. Η δεύτερη φάση συνεχίζεται με τις ανάγκες που καταγράφηκαν κατά τη συνέντευξη και τις θεωρείς του ανθρωποκεντρικού σχεδιασμού σχεδιάστηκαν τα προσχέδια της εφαρμογής. Επίσης βάση τις ανάγκες που σημειώθηκαν έγινε και η επιλογή του προγράμματος, Mobincube όπου έγινε η ανάπτυξη της εφαρμογής. Σε αυτό το στάδιο καθορίστηκε η τελική ιδέα και έγινε ο σχεδιασμός τελικής μορφής της εφαρμογής σε μορφή πρωτοτύπων. Παράλληλα στο ίδιο στάδιο έγινε και συζήτηση για την συλλογή δεδομένων (π.χ. φωτογραφίες και κείμενα) της εφαρμογής σε συνεργασία με ανάλογο φορέα. Τέλος γίνεται μια λεπτομερής αναφορά για την ανάπτυξη και υλοποίηση της εφαρμογής στο mobincube. Στο τρίτο και τελευταίο στάδιο γίνεται η αξιολόγηση της εφαρμογής με την μέθοδο των ερωτηματολογίων όπου απευθύνονταν σε χρήστες διαφόρων ηλικιών. Μέσω των ερωτηματολογίων έγινε έλεγχος κατά πόσο επιτεύχθηκε ο στόχος της παρούσας πτυχιακής εργασίας, δηλαδή κατά πόσο οι πληροφορίες είναι ξεκάθαρες, αν η εφαρμογή τηρεί τις ιδιότητες ευχρηστίας, και κατά πόσο το αποτέλεσμα εξυπηρετεί αισθητικά τους χρήστες. Τέλος η παρούσα πτυχιακή εργασία ολοκληρώνεται με τις διορθώσεις και βελτιώσεις που χρειάστηκαν να γίνουν στην εφαρμογή.


Μουσείο ποδοσφαιρικής ομάδας
Πιλοτική εφαρμογή πολυμέσων
Α.Π.Ο.Ε.Λ
Mobincube

Greek

Τμήμα Πολυμέσων και Γραφικών Τεχνών, Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Επικοινωνίας, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου

Department of Multimedia and Graphic Arts
Faculty of Fine and Applied Arts

open
Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)