Μέτρηση της ποιότητας των υπηρεσιών αισθητικής, της ικανοποίησης και της αφοσίωσης του πελάτη στον όμιλο ΠΡΙΝΟΥ

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Ψηφιακό Αποθετήριο Κυψέλη
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2011 (EL)

Μέτρηση της ποιότητας των υπηρεσιών αισθητικής, της ικανοποίησης και της αφοσίωσης του πελάτη στον όμιλο ΠΡΙΝΟΥ

Σωτήρχος, Κωνσταντίνος

Χατζηπαναγιώτου, Καλλιόπη
Swtirxos, Constantinos

Μεταπτυχιακή Διατριβή

Υπηρεσίες Αισθητικής
Όμιλος ΠΡΙΝΟΥ


Ελληνική γλώσσα

2011-07-29


Κύπρος

2011-07-29T10:44:08Z




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.