Μέτρηση της ποιότητας των υπηρεσιών αισθητικής, της ικανοποίησης και της αφοσίωσης του πελάτη στον όμιλο ΠΡΙΝΟΥ

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Digital Repository Kipseli
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2011 (EN)

Μέτρηση της ποιότητας των υπηρεσιών αισθητικής, της ικανοποίησης και της αφοσίωσης του πελάτη στον όμιλο ΠΡΙΝΟΥ

Σωτήρχος, Κωνσταντίνος

Χατζηπαναγιώτου, Καλλιόπη
Swtirxos, Constantinos

Μεταπτυχιακή Διατριβή

Υπηρεσίες Αισθητικής
Όμιλος ΠΡΙΝΟΥ


Greek

2011-07-29


Κύπρος

2011-07-29T10:44:08Z




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)