Ψηφιακός γραμματισμός και ψηφιακή εκπαίδευση: Στοχεύοντας στην καταπολέμηση του ψηφιακού χάσματος

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής   

Αποθετήριο :
Μέντορας  | ΕΚΤ eJournals   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Ψηφιακός γραμματισμός και ψηφιακή εκπαίδευση: Στοχεύοντας στην καταπολέμηση του ψηφιακού χάσματος (EL)

Papadimitriou, Sofia Theodor

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2024-12-16


Η πρόσβαση στο Διαδίκτυο αποτελεί πλέον ένα αναγκαίο αγαθό για όλους/ες, όπως είναι η πρόσβαση στο πόσιμο νερό ή στα δίκτυα ηλεκτρικής ενέργειας. Η έννοια του ψηφιακού χάσματος αποκτά ιδιαίτερη σημασία δεδομένου ότι αυξάνονται οι πολίτες με έλλειψη γνώσεων και δεξιοτήτων αξιοποίησης του Διαδικτύου αλλά και συχνά χωρίς καν πρόσβαση στο Διαδίκτυο. Το ψηφιακό χάσμα δημιουργεί όρους αποκλεισμού, οδηγεί σε έλλειμμα δημοκρατίας, καθώς δεν επιτρέπει την ίση πρόσβαση στους πολίτες. Το άρθρο μελετά τον σημαντικό ρόλο του ψηφιακού γραμματισμού και της ψηφιακής εκπαίδευσης στην καταπολέμηση του ψηφιακού χάσματος και στη διασφάλιση ίσων ευκαιριών πρόσβασης στα διαδικτυακά περιβάλλοντα. Ο ψηφιακός γραμματισμός αποτελεί μία καθοριστικής σημασίας επένδυση στο ανθρώπινο δυναμικό με σκοπό την ανάπτυξη των κατάλληλων δεξιοτήτων και γνώσεων των πολιτών για την πλήρη συμμετοχή τους στον ψηφιακό κόσμο μέσα από ειδικά προγράμματα εκπαίδευσης και κατάρτισης. (EL)


γραμματισμός στα Μέσα Επικοινωνίας (EL)
ψηφιακό χάσμα (EL)
πολιτειότητα (EL)
ψηφιακή εκπαίδευση (EL)
πολίτης (EL)
Ψηφιακός γραμματισμός (EL)

Ελληνική γλώσσα

Ιντσιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (EL)


2529-1211
Μέντορας; Τόμ. 22 Αρ. 1 (2024): ΜΕΝΤΟΡΑΣ; 6-28 (EL)
Mentor; Vol. 22 No. 1 (2024): ΜΕΝΤΟΡΑΣ; 6-28 (EN)

Copyright (c) 2024 Mentor (EN)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.