Η νοητική οικοδόμηση του φαινομένου της θερμικής διαστολής και συστολής των στερεών στη σκέψη των παιδιών προσχολικής ηλικίας. Μια εμπειρική έρευνα

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
University of Patras   

Αποθετήριο :
Nemertes   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η νοητική οικοδόμηση του φαινομένου της θερμικής διαστολής και συστολής των στερεών στη σκέψη των παιδιών προσχολικής ηλικίας. Μια εμπειρική έρευνα (EL)

Αντωνίου, Ειρήνη
Νάστη, Ελένη
Ραβάνης, Κωνσταντίνος

Κόκκοτας, Παναγιώτης
Ravanis, Konstantinos
Antoniou, Irini
Nasti, Eleni

Book Chapter/Part of Publication (EL)

2017-12-11T11:15:29Z
2000 (EL)


Το κείμενο αυτό παρουσιάζει τα αποτελέσματα εμπειρικής έρευνας με αντικείμενο τη συγκρότηση στη σκέψη παιδιών προσχολικής ηλικίας μιας νοητικής παράστασης συμβατής με το επιστημονικό μοντέλο. (EL)
This paper presents the results of empirical research on the construction of a representation of the phenomenon of thermal expansion and contraction of metals in preschool children’s thinking, which is compatible with the model used in science education. (EL)


Preschool education (EL)
Thermal expansion (EL)
Θερμική συστολή (EL)
Προσχολική εκπαίδευση (EL)
Thermal contraction (EL)
Θερμική διαστολή (EL)

Τυπωθήτω (EL)





*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.