Η νοητική οικοδόμηση του φαινομένου της θερμικής διαστολής και συστολής των στερεών στη σκέψη των παιδιών προσχολικής ηλικίας. Μια εμπειρική έρευνα

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πανεπιστήμιο Πατρών   

Αποθετήριο :
Νημερτής   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η νοητική οικοδόμηση του φαινομένου της θερμικής διαστολής και συστολής των στερεών στη σκέψη των παιδιών προσχολικής ηλικίας. Μια εμπειρική έρευνα

Αντωνίου, Ειρήνη
Νάστη, Ελένη
Ραβάνης, Κωνσταντίνος

Κόκκοτας, Παναγιώτης
Ravanis, Konstantinos
Antoniou, Irini
Nasti, Eleni

Το κείμενο αυτό παρουσιάζει τα αποτελέσματα εμπειρικής έρευνας με αντικείμενο τη συγκρότηση στη σκέψη παιδιών προσχολικής ηλικίας μιας νοητικής παράστασης συμβατής με το επιστημονικό μοντέλο.
This paper presents the results of empirical research on the construction of a representation of the phenomenon of thermal expansion and contraction of metals in preschool children’s thinking, which is compatible with the model used in science education.

Book Chapter/Part of Publication

Preschool education
Thermal expansion
Θερμική συστολή
Προσχολική εκπαίδευση
Thermal contraction
Θερμική διαστολή


Διδακτικές προσεγγίσεις στις φυσικές επιστήμες : σύγχρονοι προβληματισμοί

Ελληνική γλώσσα

2017-12-11T11:15:29Z
2000

http://hdl.handle.net/10889/10795

Τυπωθήτω


Διδακτικές προσεγγίσεις στις φυσικές επιστήμες : σύγχρονοι προβληματισμοί




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.