Digital marketing campaign planning in environments business-to-consumer e-commerce

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πανεπιστήμιο Πατρών   

Αποθετήριο :
Νημερτής   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Σχεδιασμός καμπάνιας ψηφιακού μάρκετινγκ σε περιβάλλοντα ηλεκτρονικού εμπορίου τύπου επιχείρησης-καταναλωτή (EL)
Digital marketing campaign planning in environments business-to-consumer e-commerce (EL)

Βαμβάτσικου, Ελένη

Vamvatsikou, Eleni

2022-08-01
2022-09-01T05:32:04Z


Today, the purchase of products is very much done through the internet. The rapid growth of the internet in recent decades has changed the way stores operate, as they will have to adapt to the new conditions that have been created. People today have access to the internet almost all over the world, which helps to meet their various needs, such as the purchase of products. Given the recent circumstances and in particular the Covid-19 pandemic and the need to address its spread, the internet has been the only way of business-to-consumer interaction during anti-trafficking measures. The purpose of this dissertation is to capture the design features of B2C stores through the customer's route within the online store. For the conduct of the study, 60 online stores were registered, of which 50 are Greek and 10 come from the international environment. The data collection was performed with a tool that was structured in 7 subsections. From the analysis of the data it was found that the online stores give special importance to the presentation of the product, the possibility of search, the interaction with the user and the possibility of purchasing the products. (EL)
Σήμερα, η αγορά των προϊόντων πραγματοποιείται σε πολύ μεγάλο βαθμό μέσα από το διαδίκτυο. Η απότομη ανάπτυξη του διαδικτύου τις τελευταίες δεκαετίες έχει μεταβάλλει τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν τα καταστήματα, μιας και θα πρέπει να προσαρμοστούν στις νέες συνθήκες που έχουν δημιουργηθεί. Οι άνθρωποι σήμερα, έχουν δυνατότητα πρόσβασης στο διαδίκτυο σχεδόν σε ολόκληρο τον κόσμο, γεγονός που συμβάλλει στην ικανοποίηση διάφορων αναγκών τους, όπως χαρακτηριστικά είναι η αγορά προϊόντων. Δεδομένων και των πρόσφατων συνθηκών και ιδιαίτερα της πανδημίας Covid-19 και της ανάγκης αντιμετώπισης της εξάπλωσής της, το διαδίκτυο αποτέλεσε το μοναδικό μέσο αλληλεπίδρασης μεταξύ επιχειρήσεων και καταναλωτών κατά το διάστημα που υπήρχαν μέτρα απαγόρευσης της κυκλοφορίας. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να αποτυπωθούν τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά των B2C καταστημάτων μέσα από τη διαδρομή του πελάτη εντός του ηλεκτρονικού καταστήματος. Για τη διεξαγωγή της μελέτης καταγράφηκαν 60 ηλεκτρονικά καταστήματα εκ των οποίων τα 50 είναι ελληνικά κα τα 10 προέρχονται από το διεθνές περιβάλλον. Η συλλογή των δεδομένων πραγματοποιήθηκε με εργαλείο που ήταν δομημένο σε 7 υποενότητες. Από την ανάλυση των δεδομένων διαπιστώθηκε ότι τα ηλεκτρονικά καταστήματα δίνουν ιδιαίτερη βαρύτητα στην παρουσίαση του προϊόντος, τη δυνατότητα αναζήτησης, την αλληλεπίδραση με το χρήστη και τη δυνατότητα αγοράς των προϊόντων. (EL)


E-shop (EL)
Electronic business model (EL)
B2C (EL)
Ηλεκτρονικό επιχειρηματικό μοντέλο (EL)
Ψηφιακό μάρκετινγκ (EL)
Digital marketing (EL)
Ηλεκτρονικό κατάστημα (EL)





*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.