δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
E-marketing and tourism in Greece
E-marketing και ηλεκτρονικός τουρισμός στην Ελλάδα
(EL)
H παρούσα εργασία πραγματεύεται την εφαρμογή των ηλεκτρονικών εργαλείων και συστημάτων του μάρκετινγκ στην ελληνική τουριστική βιομηχανία. Συγκεκριμένα επισημαίνεται ότι η σωστή αξιοποίηση του διαδικτύου ως ένα μέσο διαχείρισης και προώθησης των τουριστικών προϊόντων και υπηρεσιών της χώρας οδηγεί στην άνθηση του τουριστικού κλάδου και στην ισχυροποίηση της οικονομίας. Ενδιαφέρον αποτελεί το γεγονός ότι κατά την ανάπτυξη του θέματος παρουσιάζεται η εικόνα της άμεσης επαφής των τουριστικών επιχειρήσεων με το καταναλωτικό κοινό μέσω του διαδικτύου. Καθώς επίσης γίνεται λεπτομερής αναφορά στο από κοινού όφελος που προσδίδει η χρήση των εργαλείων του ε-μάρκετινγκ τόσο στις τουριστικές επιχειρήσεις όσο και στους καταναλωτές - χρηστές. Δημιουργώντας έτσι δυο παράλληλους προβληματισμούς, αρχικά το κατά ποσό οι επιχειρήσεις αναδεικνύονται και προβάλλονται μέσω του ηλεκτρονικού τουρισμού και από την άλλη πλευρά το κατά ποσό οι καταναλωτές χρησιμοποιούν τα ηλεκτρονικά εργαλεία και σε τι βαθμό μένουν ικανοποιημένοι από το επίπεδο των προσφερόμενων υπηρεσιών. Επιπρόσθετα η ραγδαία αύξηση των χρηστών του διαδικτύου σε παγκόσμιο επίπεδο φτάνοντας τα 3 δις το 2014, η μαζική αποστροφή των eπιχειρήσεων από τα παραδοσιακά μέσα προώθησης και η μεταστροφή τους προς το οικονομικότερο διαδίκτυο μαζί με την αξιοσημείωτη εξέλιξη του κλάδου της πληροφορικής και των επικοινωνιών καταδεικνύουν την επιτακτική ανάγκη της επιστημονικής μελέτης και εφαρμογής του ηλεκτρονικού τουρισμού σήμερα. Τεκμήριο αποτελεί το προφίλ του σύγχρονου ταξιδιώτη, κατά το οποίο ο τρόπος σκέψης, συμπεριφοράς και επιλογής ενός τουριστικού προϊόντος ή υπηρεσίας έχει προσαρμοστεί στις νέες τάσεις της τεχνολογίας, οι οποίες επιτάσσουν αναγκαία την χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και την αυτοματοποίηση των διαδικασιών μέσω διαφόρων διακρατικών πολυμέσων. Τέλος με βάση τα στατιστικά δεδομένα συμπεραίνεται ότι η τουριστική βιομηχανία στην Ελλάδα μολονότι παρουσιάζει πολλές ελλείψεις όπως ανεπαρκής τεχνολογική υποδομή, ανειδίκευτο ανθρώπινο δυναμικό και οικονομική αδυναμία υιοθέτησης των νέων συστημάτων, καταβάλλει σημαντικές προσπάθειες τα τελευταία χρόνια
για να ανταπεξέλθει στις σύγχρονες τάσεις της ζήτησης και της aνταγωνιστικότητας, αναπτύσσοντας έτσι τις μεθόδους και τα εργαλεία του ηλεκτρονικού τουρισμού.
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.