δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Έρευνα αγοράς και καταναλωτικής συμπεριφοράς για τα προϊόντα αναψυκτικών- χυμών της εταιρείας ΛΟΥΞ Α.Ε.
(EL)
Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο την αποτύπωση της κατάστασης που
επικρατεί στον κλάδο των αναψυκτικών και χυμών αναλύοντας τον από πολλές οπτικές και δίνοντας στοιχεία για την μέχρι τώρα πορεία του. Ακόμη
παρουσιάζεται η πορεία της Ελληνικής εταιρίας ¨Λουξ Μαρλαφέκας Α.Β.Ε.Ε
εταιρίας σε όλα τα θέματα που αναπτύσσονται ως μελέτη περίπτωσης.
Συγκεκριμένα στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια αναλυτική παρουσίαση της
εταιρίας Λουξ Μαρλαφέκας Α.Β.Ε.Ε ξεκινώντας από την ιστορία της τα προϊόντα της την θέση της μέσα στην αγορά τα πλεονεκτήματα και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει. Στην συνέχεια παρουσιάζεται ο κλάδος των αναψυκτικών και χυμών γενικότερα και δίνονται στοιχεία όπως τα προϊόντα του κλάδου και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του. Η ζήτηση απασχολεί στην συνέχεια της εργασίας αφιερώνοντας ένα κεφάλαιο σε αναφορές σχετικά με τους παράγοντες επηρεασμού της ζήτησης την ελαστικότητα της και ποια μπορεί να είναι τα υποκατάστατα του κλάδου. Το τέταρτο κεφάλαιο είναι αφιερωμένο στην προσφορά και ειδικότερα στην δομή και διάρθρωση του κλάδου αλλά και στα δίκτυα διανομής μέσω των οποίων προσφέρονται τα προϊόντα στον καταναλωτή. Στην συνέχεια της εργασία παρουσιάζεται η αγορά των χυμών αναψυκτικών από την άποψη των μεριδίων που καταλαμβάνει και πόσο οι εταιρίες είναι ενεργές σε αυτήν αλλά και πόσο το κοινό ανταποκρίνεται στην αγορά. Τέλος τα δύο τελευταία κεφάλαια είναι αφιερωμένα στην ανάλυση του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος του κλάδου αντίστοιχα δίνοντας στοιχεία για όλες της πτυχές του περιβάλλοντος της εταιρίας.
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.