δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Η εργασία αυτή ασχολείται με το mobile marketing και θα γίνει ανάλυση για
το πως δημιουργήθηκε και αναπτύχθηκε και ποια θα είναι η πορεία του σε σχέση με την τεχνολογία. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά για την διαφήμιση ως μέσο προβολής των προϊόντων και υπηρεσιών. Αναλύονται όλα τα είδη των διαφημίσεων και τα διαφημιστικά μέσα και την διαφορά ανάμεσα στην άμεση και έμμεση διαφήμιση. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται αναφορά για το marketing και τι είναι για το πως αναπτύχθηκε και εξελίχθηκε σε ηλεκτρονικό marketing και ποια είναι τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα του. Το mobile marketing και ο ορισμός του ακολουθεί στο επόμενο κεφάλαιο.
Θα γίνει η ανάλυση του, θα αναφερθούν τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα.
Επίσης, θα αναφερθούν όλα τα εργαλεία του mobile marketing και οι παράγοντες που επηρεάζουν στην λειτουργία και στην ανάπτυξή του. Στο 4ο κεφάλαιο θα αναφερθεί σε ποιούς απευθύνεται το mobile marketing και θα γίνει ανάλυση κάποιων project που έχουν γίνει εδώ στην Ελλάδα όσων αφορά την διαφήμιση μέσω κινητών. Δηλαδή θα αναλυθεί το Mobile marketing στην ελληνική πραγματικότητα. Στο τελευταίο κεφάλαιο θα παρουσιαστεί η έρευνα για το mobile marketing με το ημερολόγιο και η ανάλυση του με πίνακες και γραφήματα. Επίσης και τα συμπεράσματα όσον αφορά την έρευνα και ολόκληρη την εργασία.
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.