Στην παρούσα πτυχιακή εργασία ασχοληθήκαμε με το θέμα της ανάλυσης των μεθόδων διαφήμισης και επικοινωνίας στο διαδίκτυο. Στο ξεκίνημα της εργασίας αυτής δίνεται η έννοια της διαφήμισης ενώ επίσης παρουσιάζεται και η ιστορική εξέλιξή της. Στο επόμενο και δέυτερο κεφάλαιο περιγράφεται η άμεση και έμμεση διαφήμιση, καταγράφονται τα είδη της διαφήμισης ενώ δίνονται και στοιχεία σχετικά με τους λόγους χρήσης της διαφήμισης. Στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται η εισαγωγή στο διαδίκτυο και ακολουθεί μια αναλυτική περιγραφή του. Αναφερόμαστε στις πληροφορίες στο διαδίκτυο καθώς και στην επικοινωνία στο διαδίκτυο. Έπειτα αναλύουμε το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ, τις λειτουργίες του, τα εργαλεία του, τα μειονεκτήματα και πλεονεκτήματά του. Στην συνέχεια του κεφαλαίου αυτού παρουσιάζουμε στοιχεία σχετικά με τα ηλεκτρονικά καταστήματα και το ηλεκτρονικό εμπόριο. Στο κεφάλαιο που ακολουθεί μετά δίνονται εισαγωγικά στοιχεία σχετικά με την διαφήμιση στο διαδίκτυο και περιγράφονται οι μορφές της διαδικτυακής διαφήμισης ενώ στο πέμπτο και τελευταίο κεφάλαιο παρουσιάζεται μια έρευνα σχετικά με την διαφήμιση στο διαδίκτυο.