Ψηφιακό μάρκετινγκ και η χρήση των προγραμμάτων analytics

This item is provided by the institution :
University of Patras   

Repository :
Nemertes   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Ψηφιακό μάρκετινγκ και η χρήση των προγραμμάτων analytics (EL)

Λυκίδης, Ιωάννης

Παπαδόπουλος, Δημήτριος

Πτυχιακή Εργασία (EL)

2015-12-30
2016-09-27T06:00:00Z


Το Ψηφιακού Μάρκετινγκ αποτελεί μία από τις πλέον σύγχρονες τάσεις και τακτικές στον κόσμο των επιχειρήσεων. Με την ταχεία εξάπλωση του διαδικτύου και των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media), ιδιαίτερα την τελευταία δεκαετία, δημιουργήθηκε η ανάγκη για μελέτη του Ψηφιακού Μάρκετινγκ. Στην παρούσα εργασία εξετάζεται η έννοια του Ψηφιακού Μάρκετινγκ, οι βασικές αρχές για την κατανόησή του και η διαφοροποίηση μεθόδων και τακτικών που χρησιμοποιούνται σε σχέση με το κλασσικό Μάρκετινγκ, ενώ αναλύονται οι κύριοι τομείς στους οποίους επιδρά, όπως η εικόνα της επιχείρησης προς τους χρήστες (πελάτες ή μη) του διαδικτύου, οι δημόσιες σχέσεις στον ψηφιακό κόσμο και η διαδικτυακή φήμη της επιχείρησης. Επιπλέον, αναλύονται τα διαφορετικά εργαλεία για την καλύτερη απόδοση του Ψηφιακού Μάρκετινγκ, όπως η Διαχείριση Περιεχομένου, η Βελτιστοποίηση Μηχανών Αναζήτησης (SEO) και το Μάρκετινγκ Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου. Εν κατακλείδι, παρουσιάζονται τα Προγράμματα Analytics, εργαλεία που χρησιμοποιούνται στην ποσοτική καταγραφή της επίδρασης και των δραστηριοτήτων του Ψηφιακού Μάρκετινγκ στο ηλεκτρονικό επιχειρείν, αλλά και μελλοντικές τάσεις για την σύγκλιση των ποσοτικών με τις ποιοτικές μετρήσεις, ενώ αναπτύσσεται μία σύντομη Μελέτη Περίπτωσης του οίκου Givenchy, ως παράδειγμα εφαρμογής στρατηγικών Ψηφιακού Μάρκετινγκ.


Ψηφιακό μάρκετινγκ (EL)

ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας (EL)





*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)