Ψηφιακό μάρκετινγκ και η χρήση των προγραμμάτων analytics

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πανεπιστήμιο Πατρών   

Αποθετήριο :
Νημερτής   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Ψηφιακό μάρκετινγκ και η χρήση των προγραμμάτων analytics (EL)

Λυκίδης, Ιωάννης

Παπαδόπουλος, Δημήτριος

Πτυχιακή Εργασία (EL)

2015-12-30
2016-09-27T06:00:00Z


Το Ψηφιακού Μάρκετινγκ αποτελεί μία από τις πλέον σύγχρονες τάσεις και τακτικές στον κόσμο των επιχειρήσεων. Με την ταχεία εξάπλωση του διαδικτύου και των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media), ιδιαίτερα την τελευταία δεκαετία, δημιουργήθηκε η ανάγκη για μελέτη του Ψηφιακού Μάρκετινγκ. Στην παρούσα εργασία εξετάζεται η έννοια του Ψηφιακού Μάρκετινγκ, οι βασικές αρχές για την κατανόησή του και η διαφοροποίηση μεθόδων και τακτικών που χρησιμοποιούνται σε σχέση με το κλασσικό Μάρκετινγκ, ενώ αναλύονται οι κύριοι τομείς στους οποίους επιδρά, όπως η εικόνα της επιχείρησης προς τους χρήστες (πελάτες ή μη) του διαδικτύου, οι δημόσιες σχέσεις στον ψηφιακό κόσμο και η διαδικτυακή φήμη της επιχείρησης. Επιπλέον, αναλύονται τα διαφορετικά εργαλεία για την καλύτερη απόδοση του Ψηφιακού Μάρκετινγκ, όπως η Διαχείριση Περιεχομένου, η Βελτιστοποίηση Μηχανών Αναζήτησης (SEO) και το Μάρκετινγκ Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου. Εν κατακλείδι, παρουσιάζονται τα Προγράμματα Analytics, εργαλεία που χρησιμοποιούνται στην ποσοτική καταγραφή της επίδρασης και των δραστηριοτήτων του Ψηφιακού Μάρκετινγκ στο ηλεκτρονικό επιχειρείν, αλλά και μελλοντικές τάσεις για την σύγκλιση των ποσοτικών με τις ποιοτικές μετρήσεις, ενώ αναπτύσσεται μία σύντομη Μελέτη Περίπτωσης του οίκου Givenchy, ως παράδειγμα εφαρμογής στρατηγικών Ψηφιακού Μάρκετινγκ.


Ψηφιακό μάρκετινγκ (EL)

ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας (EL)





*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.