Αθλητικό μάρκετινγκ και η συμβολή της χορηγίας

This item is provided by the institution :
University of Patras   

Repository :
Nemertes   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Αθλητικό μάρκετινγκ και η συμβολή της χορηγίας (EL)

Caushaj, Refael

Παπαδόπουλος, Δημήτρης

Πτυχιακή Εργασία (EL)

2017-06-02T06:25:19Z
2015


Η ακόλουθη εργασία περιλαμβάνει το αθλητικό μάρκετινγκ και την σχέση του με τον θεσμό της χορηγίας. Θα αναλυθεί το μάρκετινγκ, οι λειτουργίες , το περιβάλλον στον οποίο λειτουργεί καθώς και ο στρατηγικός σχεδιασμός του. Έπειτα θα δούμε την αθλητική βιομηχανία, την σχέση της με την καταναλωτική συμπεριφορά και τα ΜΜΕ καθώς και στατιστικά στοιχεία από την διεθνή και ελληνική αθλητική βιομηχανία. Θα ακολουθήσει το αθλητικό μάρκετινγκ, οι λειτουργίες του και διαφορές κατηγορίες του, αμέσως μετά η διεξαγωγή αγώνων, μία γενική ματιά για την διεκδίκηση και την διεξαγωγή τους. Ακόμη θα αναπτυχθεί η αθλητική χορηγία, οι κατηγορίες της, η στρατηγική και η σύμβαση με χορηγούς καθώς και η σχέση χορηγιών και ολυμπιακών αγώνων και διάφορα στατιστικά στοιχειά. Τέλος στο πρακτικό κομμάτι της εργασίας θα αναπτυχθεί ερωτηματολόγιο το οποίο θα ερευνήσει την σημασία τις χορηγίας στους αθλητικούς ομίλους. Το ερωτηματολόγιο θα είναι σε ηλεκτρονική μορφή και θα διαμοιραστεί σε συγκεκριμένο δείγμα και οι απαντήσεις από το κοινό θα παρουσιαστούν και θα αναλυθούν ξεχωριστά με χρήση γραφικών παραστάσεων από το πρόγραμμα excel. (EL)


Αθλητικό μάρκετινγκ (EL)
Χορηγίες (EL)

ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας (EL)





*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)