E-marketing και marketing plan: Η περίπτωση των ZARA και των H&M

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πανεπιστήμιο Πατρών   

Αποθετήριο :
Νημερτής   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



E-marketing και marketing plan: Η περίπτωση των ZARA και των H&M (EL)

ΤΣΑΛΤΑ, ΜΑΡΙΑ

ΓΙΑΝΝΟΥΚΟΥ, ΙΩΑΝΝΑ

Πτυχιακή Εργασία (EL)

2018
2018-11-08T08:37:35Z


Η πτυχιακή εργασία αποτελείται από πέντε κεφάλαια και αναφέρεται στο marketing plan και ηλεκτρονικό marketing, στους καταναλωτές ως προς αυτό, αλλά και σε έρευνες για τη στρατηγικής μαρκετινγκ που χρησιμοποιεί ο Zara και τα H&M. Πιο συγκεκριμένα, στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια αναφορά στην ιστορική εξέλιξη του e-marketing καθώς και σε ορισμούς κάποιων από τους βασικούς όρους. Επίσης αναφέρουμε την σχέση που έχει το διαδίκτυο με το ηλεκτρονικό marketing. Στο δεύτερο κεφάλαιο, αναλύεται το μίγμα marketing σε σχέση με το μίγμα του e- marketing. Στην συνέχεια αναπτύσσονται οι λειτουργίες του Marketing, όπως επίσης τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα. Στο τρίτο κεφάλαιο, ο λόγος περνάει στους καταναλωτές, στις κατηγορίες αυτών ως προς διάφορα κριτήρια, στην αγοραστική συμπεριφορά τους και στην διαδικασία λήψης αποφάσεων αυτών. Στο τέταρτο κεφάλαιο, υπάρχει το πρακτικό μέρος της πτυχιακής σύμφωνα με έρευνες που έκανα πάνω στο Ζαρα και τα Η&Μ. Στην ιστορία τους, στη αξιολόγηση αυτών και το αντίκτυπο που έχει στους καταναλωτές – πελάτες. Τέλος, στο πέμπτο κεφάλαιο, έχουν καταγραφεί τα αποτελέσματα – συμπεράσματα, όσο αφορά τις στρατηγικές μαρκετινγκ των δυο εταιριών. (EL)


Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ (EL)
Καταναλωτική συμπεριφορά (EL)

ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας (EL)





*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.