Εφαρμόζοντας το digital marketing στην προώθηση ενός e-shop.

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
University of Patras   

Αποθετήριο :
Nemertes   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Εφαρμόζοντας το digital marketing στην προώθηση ενός e-shop. (EL)

Τζαγκαράκη, Βασιλεία
Μανέττα, Ασπασία Αγγελική

Ντεμίρης, Κωνσταντίνος

Πτυχιακή Εργασία (EL)

2020-08-26T11:41:44Z
2020


Αρχικά, το πρώτο κομμάτι της πτυχιακής εργασίας περιλαμβάνει μία βιβλιογραφική ανασκόπηση του διαδικτυακού μάρκετινγκ. Αναλυτικότερα, στο δεύτερο κεφάλαιο αναφέρονται οι έννοιες του μάρκετινγκ και του μείγματός του. Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζεται ο ορισμός του ψηφιακού μάρκετινγκ, συγκρίνεται με το παραδοσιακό και γίνεται μία ανάλυση των μοντέλων του, εστιάζοντας περισσότερο στα social media (Facebook, Instagram, Twitter καη Pinterest). Στο τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζεται ο ορισμός του ηλεκτρονικού εμπορίου, αναλύονται τα θετικά του στοιχεία και καταγράφεται το πόσο έχει αναπτυχθεί τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα με μία μικρή αναδρομή . Στο πέμπτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στο ηλεκτρονικό κατάστημα (E-Shop) και αναπτύσσονται τα οφέλη που έχει σε μία σύγχρονη επιχείρηση . Στο έκτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στην ιστοσελίδα. Eτσι, εξηγούνται οι λόγοι που αναπτύσσεται ραγδαία τα τελευταία χρόνια και παρουσιάζεται αναλυτικά όλη η συζήτηση με την κυρία Γεωργίου σχετικά με το ηλεκτρονικό της κατάστημα και την προώθηση του. Στη συνέχεια, το δεύτερο κομμάτι της πτυχιακής εργασίας παρουσιάζει την έρευνα που διεξήχθη μέσω της δημιουργίας ερωτηματολογίων. Η έρευνα έχει σκοπό να εξετάσει το πόσο σημαντικό ρόλο κατέχει η διαφήμιση στην αναγνώριση και αγορά προϊόντων ή υπηρεσιών μέσω ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Η πτυχιακή ολοκληρώνεται με τα αποτελέσματα και τα συμπεράσματα της παραπάνω έρευνας. Στο τέλος της εργασίας βρίσκεται η βιβλιογραφία καθώς και το ερωτηματολόγιο. (EL)


Ηλεκτρονικό εμπόριο (EL)
Μάρκετινγκ (EL)
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης (EL)
Διαδικτυακό μάρκετινγκ (EL)
Ηλεκτρονικό κατάστημα (EL)

Πανεπιστήμιο Πατρών (EL)





*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.